محمدرضا آزادی، مهاجم نساجی که یک دوره ناموفق در استقلال داشت قید یک دوره حضور در پرسپولیس را زد و راهی امارات شد

محمدرضا آزادی

همشهری آنلاین- محمدرضا آزادی، مهاجمی که از اولین روزهای نقل‌وانتقالات تابستانی نامش در حوالی باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شد بالاخره با باشگاه العروبه امارات قرارداد بست و از لیگ برتر ایران رفتنی شد. بعد از شهریار مغانلو که تصمیم گرفته برای بازی در لیگ امارات از سپاهان جدا شود، آزادی دومین مهاجمی است که امسال لیگ ایران را به مقصد امارات ترک می‌کند.

مغانلو که با ۱۶گل آقای گل لیگ برتر ایران بود و آزادی هم با ۸گل یکی از برترین گلزنان لیگ و بهترین گلزن تیم نساجی است. آزادی مهاجمی است که از اولین روزهای نقل‌وانتقالات صحبت‌هایی درباره علاقه باشگاه پرسپولیس به او شنیده می‌شد. این مهاجم سابقه بازی در استقلال را هم دارد اما در جمع آبی‌ها فرصت چندانی به او نرسید و در فصلی که استقلال با فرهاد مجیدی قهرمان لیگ شد آزادی نتوانست بیشتر از ۲بازی فرصت حضور در ترکیب را پیدا کند. او بعدا به آلومینیوم رفت و در فصل دوم حضور در این تیم توانست درخشش خوبی داشته باشد و گل‌های زیادی بزند.

سیدمهدی رحمتی به امید تکرار این درخشش، آزادی را همراه با خودش از اراک به قائمشهر برد و اگرچه خود رحمتی در تیم جدید موفق نبود اما آزادی توانست آمار گلزنی‌اش را نسبت به اراک ارتقا بدهد. این مهاجم در ۲۷بازی لیگ برتری برای نساجی (۲۵بازی فیکس) به ۸گل رسید و در ۶بازی آسیایی هم موفق به زدن ۴گل برای نساجی‌چی‌ها شد. او با این آمار گلزنی در پایان فصل نمره ۷.۱۱ را از سایت متریکا دریافت کرد. نمره‌ای که آزادی را در میان نساجی‌چی‌ها به رتبه سوم لیگ رساند و در جمع کلی بازیکنان لیگ هم جایگاه شصت‌وپنجم را به او بخشید. دیگر باید پذیرفت که خروجی‌های لیگ ایران و بازیکنانی که از این لیگ به امارات و قطر صادر می‌شوند در همین حد و حدود هستند. بازیکنانی که بعید است هیچ گاه به بازیکن اصلی تیم ملی بدل شوند اما در سطح لیگ ایران درخشان هستند و امیدوارند این درخشش را در لیگ‌های اطراف هم تکرار کنند.

کد خبر 865639

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha