سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب و نیز مواج بودن دریا خبر داد.

رگبار باران در نقاط مختلف کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز ( سه‌شنبه) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و ارتفاعات واقع در غرب کرمان، شرق فارس و شمال هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و برخی نقاط در مازندران، گلستان و شمال هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق جوی آرام برقرار است.

پنجشنبه و جمعه در شرق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و خراسان شمالی افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

شنبه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، مناطق شمالی و شمال شرق بارش پراکنده و احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شد ید پیش‌بینی می‌شود.

در ۳ روز آینده در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و برخی مناطق جنوب غرب در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

امروز، تنگه هرمز و شرق دریای عمان و دریای خزر مواج است.

سه‌شنبه تا پنجشنبه دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

کد خبر 865684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha