رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه شورای آینده سه ساله خواهد بود، گفت: شوراهای شهرها بر این موضوع تاکید دارند که باید بر اساس قانون شورا چهارساله باشد که باید از طریق شورای عالی استانها بررسی و پیشنهاد به مجلس ارسال شود. نظر مجلس نظر نهایی خواهد بود.

چمران

به گزارش همشهری آنلاین؛ مهدی چمران در حاشیه دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گزارش حساب درآمد و هزینه اسفندماه سال قبل و فروردین و اردیبهشت ماه امسال قرائت خواهد شد، اظهار کرد: ملکی نیز برای فروش در جلسه امروز بررسی می‌شود. حسابرسی مناطق نیز با منطقه ۱۶ امروز همزمان با حسابرسی سال ۱۴۰۲ شرکت شهربان و حریم‌بان آغاز می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر افزود: باید بررسی حسابرسی‌ها اینگونه باشد تا بتوان نتایج را عملیاتی کرد؛ چراکه در غیر از این صورت نتیجه‌ای نخواهد داشت. چمران با بیان اینکه فرمانداری مستنداتی را در مورد قرارداد چین درخواست کرده بود که تحویل دادیم، یادآور شد: در جلسه هفته قبل همه موارد بررسی شد و مورد تایید قرار گرفت و امیدواریم مراحل بعدی آن نیز طی شود.

او با اعلام اینکه شورای آینده سه ساله خواهد بود، تصریح کرد: شوراهای شهرها بر این موضوع تاکید دارند که باید بر اساس قانون شورا چهارساله باشد که باید از طریق شورای عالی استانها بررسی و پیشنهاد به مجلس ارسال شود. ن z ر مجلس نظر نهایی خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه اضافه شدن زمان شورا در مقطعی در شورای نگهبان تایید نشد و در مجمع تشخیص به تصویب رسید، گفت: این دوره چهار ساله است. برگزاری انتخابات شوراها به صورت همزمان عملیاتی نبود و کار درستی کردند که همزمان برگزار نشد. چمران همچنین خاطرنشان کرد: من در خصوص هفت ساله شدن شورا فعلا صحبت نمی‌کنم.

کد خبر 865710
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha