رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: درختان خشک پس از ثبت در سامانه نهال جمع آوری شوند؛ چراکه ممکن است این درختان آسیب زا باشند. باید تعیین تکلیف در این زمینه صورت بگیرد چراکه یک آفت جدی است.

پیرهادی

به گزارش همشهری آنلاین؛ مهدی پیرهادی در دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بر اساس قانون مدت زمان تصدی سرپرستی در سازمان ها سه ماه است، اظهار کرد: در شرایط خاص تا سه ماه دیگر قابل تمدید است اما امروز شاهد این هستیم که برخی پست ها در شهرداری به صورت سرپرستی است و وقتی پیگیری کردیم معاون منابع انسانی گفت که باید به استعلامات پاسخ داده شود تا حکم قطعی بدهیم.

او افزود: مراجع نظارتی گفتند که اگر بگویند کدامیک از سرپرستی ها از سه ماه بیشتر شده اعلام کنند تا استعلامات انجام شود. یکی از مدیران از مهرماه سال قبل سرپرست است. نباید این رویه ادامه دار باشد چون موجب دلسردی کارکنان می شود.

پیرهادی با بیان اینکه آبیاری فضای سبز به صورت جدی مورد پیگیری قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: دادستان موضوع را پیگیری کرده و اگر بوستان های جنگلی خشک شوند باید مشخص شود که چه کسانی اهمال کردند و به دنبال خشک شدن درختان هستند. معاونت خدمات شهری باید با جدیت بیشتری موضوع را دنبال کند. ما نسبت به این موضوع گلایه داریم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ما بارها گفتیم که درختان خشک پس از ثبت در سامانه نهال جمع آوری شوند؛ چراکه ممکن است این درختان آسیب زا باشند. باید تعیین تکلیف در این زمینه صورت بگیرد چراکه یک آفت جدی است. شهرداری باید با جدیت موضوع را دنبال کند و نباید کوتاهی شود

کد خبر 865738
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha