نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شرایط فعلی نیروهای انقلابی به همدلی و وفاق نیاز داریم. اقداماتی که در حوزه حمل و نقل، فضای سبز، آسفالت و دیگر بخش‌ها انجام می‌شود، کارنامه ماست و نباید آتش به کارنامه خود بزنیم. نباید پس از انتخابات پر چالش، مردم را در فرایند کاذب قرار دهیم.

سروری

همشهری آنلاین- پرویز سروری در دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در دو سال گذشته در آسفالت ریزی در معابر افزایش جدی را شاهد بودیم، اظهار کرد: همکاران ما تلاش بیشتری در این زمینه خواهند داشت که تلاش آنها قابل تقدیر است.

وی افزود: دوربرگردان بزرگراه شهید همدانی که باعث کاهش ۲.۵ کیلومتری مسیر شهروندان شده هم اتفاق خوبی است و از کسانی که تلاش می کنند بهره برداری این پروژه ها را به اطلاع مردم برسانند، تقدیر می کنیم.

سروری با بیان اینکه توزیع کالاهای اساسی در توافق بین دولت و شهرداری به صورت هوشمند در سامانه شهرزاد هموار شده است، تصریح کرد: این موضوع اقدام ممتازی است که توسط شهرداری تهران اجرا شده و اگر ایراداتی داشته باشد رفع خواهد شد و در دیگر شهرها نیز به اجرا می رسد.

نایب رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه امروز روز انسجام نیروهای انقلابی است، گفت: شرایط کشور ایجاب می کند که نیروهای انقلابی با هم همدل و همراه باشند و اینکه ما مسئله امضای گروهی که مشخص نیست چه کسانی هستند، مطرح کنیم درست نیست. ما به عنوان نماینده شورا باید مدافع حقوق شورا باشیم. اگر این روند مخرب و پوپولیستی قرار باشد ادامه پیدا کند، فردا برای رئیس جمهور و وزیر هم این امضاها جمع می شوند که درست نیست.

وی افزود: ما به عنوان اعضای شورا نباید از فضایی که شهر را به هم می ریزد، حمایت کنیم و به آن ضریب دهیم. این کار توسط گروه اصلاح طلبی که در انتخابات ریاست جمهوری زخم خوردند، ایجاد شد و همه قبول دارند کسی که از مبانی نظام دفاع کرد، آقای زاکانی بود.

اقراریان تأکید کرد: از اینکه عده ای با خوشحالی به این موضوع ضریب دادند، تعجب می کنم. ما در چنین شرایطی به همدلی و وفاق نیاز داریم. اقداماتی که در حوزه حمل و نقل، فضای سبز، آسفالت و دیگر بخش ها انجام می شود، کارنامه ماست و نباید آتش به کارنامه خود بزنیم. نباید پس از انتخابات پر چالش، مردم را در فرایند کاذب قرار دهیم.

کد خبر 865749
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha