سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
۰ نفر

جان سینا کشتی گیری که با این ورزش وارد دنیای سینما شد، قصد دارد پس از فصل ۲۰۲۵ از کشتی حرفه‌ای کناره‌گیری کند.

جان سینا

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از هالیوود ریپورتر، جان سینا کشتی‌گیری که وارد دنیای سینما شد و به سرعت خودش را به عنوان یک بازیگر کمدی اکشن تثبیت کرد، در حالی که وعده یک تور خداحافظی با ده‌ها مبارزه و یک مبارزه نهایی حماسی را داد، گفت از نظر فیزیکی به پایان خود رسیده است.

این بازیگر ۴۷ ساله اعلام کرده سال آینده پس از ۲ دهه حضور در رینگ از کشتی حرفه‌ای بازنشسته می‌شود.

وی به تازگی در سخنرانی صمیمانه‌ای که در تورنتو در برابر طرفداران خود انجام داد با ناامیدی خبر داد که فصل ۲۰۲۵ آخرین فصل بازی‌هایش خواهد بود. با این حال او قول یک تور خداحافظی با ده‌ها مبارزه و یک مبارزه نهایی حماسی را داد و به طرفدارانش اطمینان داد که کشتی همیشه با او خواهد بود.

در یک کنفرانس خبری، سینا به خبرنگاران گفت از نظر فیزیکی احساس می‌کند به پایان خود رسیده، اما این بدان معنا نیست که او از ورزشی که دوست دارد فاصله می‌گیرد.

سینا که ۱۶ قهرمانی کشتی جهان دارد، از سال ۲۰۰۱ وارد این صحنه شد و با کمپانی «دبلیو دبلیو ای» قرارداد بست و با شخصیت‌هایی که خلق کرد، طرفداران خود را به دست آورد.

سینا در فیلم‌های کمدی‌های «فاجعه» (۲۰۱۵)، «فردیناند» (۲۰۱۷) و «بازدارندگان» (۲۰۱۸) و فیلم علمی تخیلی «بامبلبی» (۲۰۱۸) به ایفای نقش پرداخته و نقش شخصیت اصلی پیس‌میکر را در فیلم ابرقهرمانی «جوخه انتحار» و مجموعه تلویزیونی «پیس‌میکر» ایفا کرد. وی از شخصیت‌های «سریع و خشمگین» هم بوده و در فیلم پرفروش «باربی» هم بازی کرده است. او همچنین برای کارهای خیرخواهانه شهرت دارد که یکی از آن‌ها برآورده کردن آرزوی بیش از ۶۰۰ کودک بیمار است.

کد خبر 865802
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha