سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

فیلم سینمایی «شین» به نویسندگی و کارگردانی میثم کزازی و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی، مجددا در سایت سون‌اسکایز اکران می‌شود.

شین

به گزارش همشهری آنلاین، فیلم «شین» که تقریبا ۲ سال پیش در سینماهای ایران به روی پرده رفته بود، مجددا در سایت سون‌اسکایز اکران می‌شود. این فیلم محصول سال ۱۳۹۷ بوده و شهاب حسینی علاوه بر بازی، به عنوان مشاور کارگردان نیز در این پروژه سینمایی حضور دارد.

اکران عمومی این فیلم در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۱ آغاز شد اما این نمایش به شکلی نیمه‌تمام صورت گرفت و فیلم خیلی زود از پرده پائین آمد. به همین دلیل صاحبان فیلم درصدد برامده‌اند تا فیلم اکنون در وب‌سایت سون‌اسکایز به شکل درستی، دوباره به صورت آنلاین به اکران شود.

فیلم، داستان ظلمی است که در گذشته دور اتفاق افتاده و سال‌ها تلاش شده تا مسکوت بماند. فارغ از اینکه سال‌ها بعد، همانند بغضی فروخورده که بالاخره سکوتش را شکسته، مظلومانه فریاد دادخواهی برآورده است آن هم با زبان بی‌زبانی.

روایت به شکل معماگونه و رازآلودی آغاز شده و با گره‌های بسیاری پیش می‌رود. جان‌مایه اصلی فیلم، یافتن روزنه‌ای برای تابش دوباره نور به دل تاریکی است. تاریکی خودساخته‌ای که در گذشته و توسط همین افراد شکل گرفته است. این داستان واقعی است.

در این فیلم، بازیگرانی چون شهاب حسینی، جمشید هاشم‌پور، محمود پاک‌نیت، غزال نظر، هوشنگ توکلی، سیامک اطلسی، آتش تقی‌پور، علی شادمان، افسانه ناصری، حسین عابدینی، محمود بصیری، فخرالدین صدیق شریف، ناهید مسلمی، فرزین محدث، مهدی بجستانی، فاطمه شکری، پرویز بزرگی، مهرو تفرشی، علی سجادی، مهرنوش حاجی خانی، تینا اسدی، کوروش دیلمی، بابک حیدری و بازیگران خردسال: حنا مک نلی، امیرعلی حسینی و هستی اسماعیلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اکران فیلمی از شهاب حسینی و جمشید هاشم پور

کد خبر 865909
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha