با اینکه از مدت‌ها قبل شایعه انتقال رامین رضاییان به الوصل منتشر شده اما گویا باشگاه اماراتی علاقه‌ای به جذب دفاع راست سپاهان ندارد.

رامين رضاييان

به گزارش همشهری آنلاین؛ بازارگرمی در فصل نقل و انتقالات بیداد می‌کند. برخی بازیکنان با اینکه از باشگاهی دیگر پیشنهاد ندارند اما با انتشار اخبار مختلف، آن را دست‌مایه‌ای برای امضای قرارداد بهتر و دریافت پول بیشتر از تیم فعلی‌شان کرده‌اند. از جمله رامین رضاییان که به نظر پیشنهادی از باشگاه خوب خارجی ندارد اما هر روز درباره آینده‌اش اخبار جدیدی منتشر می‌شود.

بعد از پایان جام حذفی بود که رامین رضاییان اعلام کرد از سپاهان جدا می‌شود و فوتبال خود را در تیم دیگری ادامه می‌دهد. حتی بحث حضور او در استقلال و پرسپولیس مطرح شد اما هرگز شکل رسمی به خود نگرفت. در همین روزها بود که گزینه الوصل روی میز آمد و خیلی‌ها بر این عقیده بودند که رضاییان با الوصل قرارداد بسته و فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ را در ادنوک لیگ‌ سپری خواهد کرد.

این شایعه‌ها به قدری جدی شد که کنجکاو شدیم تا با رئیس باشگاه الوصل تماس بگیریم و صحت و سقم ماجرا را از او بپرسیم.

احمد التنایجی، رئیس جوان باشگاه الوصل امارات است که فصل قبل با انتخاب میلوس میلویه‌ویچ توانست تیمش را به عنوان قهرمانی در لیگ امارات برساند، از پیام ما شوکه شد و گفت: «اول به من بگویید شماره تلفن من را از کجا پیدا کرده‌اید؟ بعد هم سوال‌تان را بپرسید.»

در پاسخ به التنایجی تأکید کردیم که فقط یک جواب از شما می‌خواهیم. آیا با رامین رضاییان مذاکره کرده‌اید و او را جذب می‌کنید یا نه؟ التنایجی در این باره گفت: «نه، مذاکره‌ای صورت نگرفته و این اخبار درست نیست.»

متن این گفت‌وگو به رسم امانت پیش ما می‌ماند. با این حال و با توجه به اظهار نظر رئیس باشگاه الوصل، باید پرونده حضور رامین رضاییان را در باشگاه اماراتی ببندیم.

از این به بعد مدافع راست سپاهان نمی‌تواند در مذاکره با باشگاه‌های مختلف از پیشنهاد الوصل صحبت کند و از این طریق مبلغ قرارداد خود را بالاتر ببرد.

کد خبر 865934
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    0 0
    رضاییان بازیکن محبوب پرسپولیس است و متاسفانه روی بدسلبقگی گلمحمدی اسماعیلی فر بی کیفیت وپولکی جایگزین ایشان گردید میلیونها طرفدارپرسپولیس چشم انتظار آمدن رضاییان باغیرت به این محبوبش هستند
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    0 0
    رضاییان بازیکن باغیرت وباتعصب پرسپولیس بوده و هست وخواهدبود لذا چشم انتظار آمدن ابشان در تیم پرسپولیس هستیم