چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
۰ نفر

 باشگاه پرسپولیس اگرچه هنوز اقدامی برای فروش عبدالکریم حسن نکرده اما به دنبال گزینه ای شایسته برای او است تا در صورت فروش این بازیکن قطری جانشین مناسبی برای او داشته باشد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، در همین ارتباط آخرین خبرها حاکی از آن است که میلاد محمدی مدافع تیم آدانا دمیر اسپور که این روزها برای تعطیلات راهی تهران شده، با پیشنهاد رسمی از تیم پرسپولیس روبرو شده و سرخپوشان به دنبال استخدام او هستند. میلاد محمدی یکی از بازیکنانی است که از همان ابتدا به همراه برادش مهرداد علاقه قبلی خود را نسبت به پیراهن پرسپولیس اعلام کرده. هرچند فصل قبل، یحیی گل محمدی رغبتی به جذب مهرداد نشان نداد تا او راهی استقلال شود. از این رو باید دید پرسپولیسی ها قادر به جذب میلاد برادر دوقلوی او خواهند شد یا نه.

گفتنی است میلاد محمدی هنوز دو فصل دیگر با باشگاه آدانا دمیر اسپور ترکیه قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن با باشگاه ترکیه ای وارد مذاکره شده است.

کد خبر 866178
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    3 0
    درویش در فصل جدید فقط وعده میدهد وازجذب بازیکن خبری نیست ومتاسفانه خیلی کمکار وناکاامد عمل کرده
  • یلدا IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    5 0
    جانشین عبدالکریم کدومه؟؟؟ مگه یه سال دیگه قرارداد نداره؟؟؟ یکی نیست جلوی درویش رو بگیره؟؟؟ هیشکی هیچ اعتراضی نداره؟؟؟ درویش تیم رو می‌فرسته دسته یک ، پرسپولیس تا حالا ترابی ، بیرانوند ، اسماعیلی‌فر و هنانوف رو از دست داده ، و هیشکی رو هم نتونست جذب کنه ، هوادارن پرسپولیس هم که....
    • ناشناس IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      0 0
      من نمی‌دونم شماها کجای فوتبال و نگاه میکنید عبدالکریم حسن اصلا بازیکن خوبی نبود مخصوصا تو لوددادن توپ و سوتی دادن تیمو تحت فشار گذاشتن پا به توپ خوبی نداشت خطاهای زیادی انجام میداد سانتر نمی‌توانست انجام بده فقط شوت خوب میزنه اونم تو نیم فصل شاید ۳تا شوت تو ۱۵تا بازی زده باشه بهترین کار ‌درامد زایی از این بازیکن وجایگزینیه یک بازیکن جوان
  • مجید انصاری US ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    2 0
    لطفاً شایعه و دروغ خبر ندهید عمل زشتی است. اون بابا تو ترکیه با باشگاهش قرارداد دو ساله داره.