پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
۰ نفر

پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور نشان می‌دهد امروز پنجشنبه (۲۱ تیر) از میزان پوشش ابر در شمال غرب کشور، استان‌هایی که در دامنه البرز مرکزی واقع شدند و استان هرمزگان کاسته می‌شود.

دریای خزر هوم پیج

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «پنجشنبه (۲۱ تیر) در برخی نقاط استان‌های مازندران، اردبیل، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، سمنان، گلستان، کرمان، شمال هرمزگان بارش‌های رگباری در اثر ابرهای همرفتی در ساعات عصرگاهی و شب رخ می‌دهد.»
کبری رفیعی افزود: «روز جمعه (۲۲ تیر) گذر موج دیگری از شمال شرق کشو را داریم که علاوه بر این مناطق در برخی نقاط خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی هم بارش رگباری پدید می‌آورد. در برخی نقاط هم احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی شده‌است.»
رفیعی ادامه داد: «از روز جمعه (۲۲ تیر) کاهش نسبی دما برای سواحل شمالی کشور، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز پیش‌بینی می‌شود.»
به گفته رفیعی، روزهای شنبه(۲۳ تیر) و یکشنبه(۲۴تیر) در بیشتر مناطق کشور به جز سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، جوی پایدار خواهیم داشت.
طی ۵ روز آینده در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.
نوسانات دمایی پایتخت بین ۳۹ و ۲۸ درجه سانتی‌گراد است.

بیشتر بخوانید:
دمای یک شهر ایران به ۵۲ درجه می‌رسد !

کد خبر 866219

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha