مدیر سامانه یکپارچه خودروها از رفع اختلال ایجاد شده خبر داده و اعلام کرد که در حال حاضر فرآیند ثبت‌نام برای مشتریان، طبق روال در حال انجام است.

ثبت نام خودرو

به گزارش همشهری آنلاین، مرحله‌ جدید از ثبت‌نام خودروهای وارداتی از ظهر روز گذشته (سه‌شنبه) آغاز شده است؛ اما با توجه به هجوم تقاضا به سایت سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی برای ثبت‌نام، تا ساعاتی پیش هم بعضا اختلال در مراحل ثبت‌نام پیش آمده و تعدادی از متقاضیان موفق به ثبت‌نام نشده‌اند؛ اما طبق تاکید مدیر سامانه یکپارچه خودروها، در حال حاضر اختلالی وجود ندارد و ثبت‌ تقاضاها در حال انجام است.

هفدهمین طرح فروش خودروهای وارداتی با عرضه‌ گسترده‌ای انواع خودروهای خارجی از ظهر روز گذشته (سه‌شنبه ۱۹ تیر ماه) آغاز شده است.

در این مرحله از فروش خودروهای وارداتی، با توجه به اینکه هر دو گروه متقاضیان جدید و ثبت‌نامی‌های مرحله‌ی اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ۱۴۰۱)، امکان تعیین پنج اولویت از ۳۶ مدل خودروی وارداتی عرضه شده را دارند، هجوم تقاضا برای ثبت‌نام بسیار بالا بوده است.

در حقیقت همین امکان ثبت‌نام هر دو گروه با هم، با توجه به ایجاد امکان ثبت‌نام برای متقاضیان جدید و آخرین فرصت برای انتخاب خودروی متقاضیان مرحله‌ اول، میزان تقاضا را افزایش و تعدا کاربران حاضر در سایت سامانه یکپارچه خودروها را افزایش داده است؛ همین امر موجب کندی سایت و ایجاد اختلال در ورند ثبت‌نام شده است. این مشکل طی ساعاتی در روز گذشته و تا ساعاتی از صبح امروز هم وجود داشته است.

اما مهدی تقدسی- مدیر سامانه یکپارچه خودروها- از رفع اختلال ایجاد شده خبر داده و اعلام کرد که در حال حاضر فرآیند ثبت‌نام برای مشتریان، طبق روال در حال انجام است.

وی تاکید کرد: برای متقاضیان جدید، باتوجه به پیش شرط تعریف حساب وکالتی و مسدود کردن وجه ۵۰۰ میلیون تومانی در این حساب، جهت ثبت‌ پنج اولویت ضروری است؛ بنابراین متقاضیان جدید بایستی ابتدا برای این منظور اقدام کرده و سپس پس از تایید بانک و ارسال اسامی آن‌ها به سامانه، دسترسی برای ثبت خودرو فراهم خواهد شد؛ ضمن اینکه مدتی از زمان تعریف و واریز وجه در حساب وکالتی، نیاز است تا بانک، اسامی افراد را ارسال کند؛ بر همین اساس، ثبت‌نام، کمی صبوری متقاضیان را هم می‌طلبد.

گفتنی است، با توجه به اینکه متقاضیان تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز یکشنبه (۲۴ تیر ماه) برای ثبت‌نام فرصت دارند؛ بنابراین فرصت برای ثبت‌نام وجود داشته و بازه زمانی ثبت‌نام تاثیری در تخصیص یا عدم تخصیص نخواهد داشت، مشتریان می‌توانند طی این فرصت باقی‌مانده چهار روز آتی نیز ثبت‌نام خود را انجام دهند.

کد خبر 866254
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha