باند توزیع موادمخدر صنعتی موسوم به گوریل با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت شناسایی و منهدم شد.

دستگیری / بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین،‌ اعضای این باند چند نفره بیشتر در غرب تهران در کنار پارک‌ها و اتوبان‌ها به مدت بیشتر از یک ماه فعالیت می‌کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ روز جمعه در این باره به خبرنگاران گفت: همکاران ما با اشراف اطلاعاتی که نسبت به این موضوع داشتند اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ حسین باباپور افزود: ۴۰۰ بسته مواد صنعتی از نوع شیشه و روانگردان از این باند کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: ۲ میلیارد ریال حاصل از درآمد این افراد در این کار هم ضبط شد.

سرهنگ باباپور این را هم گفت که دیروز ماموران ۳۵۰ کیلوگرم شیشه را از یک خودرو در حال تردد کشف و ضبط کردند که جزییات آن اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 866387
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بنده خدا IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    0 0
    فقط بایک کنترل ساده وایجاد مثلا یک دروازه برای ورود به تهران وممانعت از ورود بسیاری از اشخاص که کاملأ بی هدف وبا این باور که تهران یک شهر بی دروپیکر و هرکی به هرکیه ،کسی که ما رو نمیشناسه میریم برای خودمون هرکاری خواستیم میکنیم کسی هم فهمید میزنیم به چاک جاده،الان زندانهای تهران رو بررسی کنید ۸۵٪ زندانیان غیر تهرانی هستند که فقط به قصد انجام کار خلاف عازم تهران شدند،حرفم بزنی میگند در شهرستان‌ها کار نیست که حرف مفته برا کسی کارکن باشه کارهست ،،،فرض اینکه درست بگند خب چرا وارد تهران شدی برا کار چرا سر کار نرفتی ودنبال خلاف کاری رفتید،البته قصد کوچکترین بی ادبی و تخریب هم وطنان شهرستانی رو که با هر سختی وکاستی حلال وار زحمت کشیده وحتی زحمات ما شهر نشینان هم بر گردنشان است را قدر دان و دست بودیم