باشگاه استقلال در ادامه تمدید بازیکنان خود با صالح حردانی وارد مذاکره شده ولی هنوز با این مدافع به توافق نرسیده است.

حردانی

به گزارش همشهری آنلاین یکی از بازیکنانی که قراردادش در انتهای فصل گذشته با استقلال به پایان رسید، صالح حردانی است؛ بازیکن کلیدی که از نیم‌فصل دوم لیگ بیست و یکم پیراهن آبی را به تن کرد و در طی این مدت، همواره یکی از نفرات اصلی در ترکیب تیمش بوده است.
باشگاه استقلال در ادامه تمدید بازیکنان خود با صالح حردانی وارد مذاکره شده ولی هنوز با این مدافع به توافق نرسیده است؛ مدیران باشگاه استقلال برای جلب رضایت صالح حردانی برای تمدید قرارداد پیشنهاد پرداخت مبلغ ۲۸میلیارد تومان را به عنوان رقم قرارداد و تعیین رقم ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به عنوان آپشن قرارداد به وی ارائه کردند اما بازیکن فصل گذشته استقلال حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشده است.
با اینکه گفته می‌شود تلاش مدیران استقلال برای جلب رضایت این بازیکن ادامه دارد تا همچنان حردانی در ترکیب استقلال باقی بماند اما به نظر می‌رسد حردانی در چند روز گذشته مورد توجه باشگاه سپاهان قرار گرفته و این موضوع باعث شده تا روند مذاکراتش با استقلال به سمت دیگری تغییر کند.
صالح حردانی گزینه مد نظر باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد دو بار با مسئولان این باشگاه نشستی را برگزار کرده که در هر دو جلسه با مسئولان استقلال به توافق نرسیده است و در آخرین نشست هم به مدیران این تیم اعلام کرده می‌رود تا برگردد و با این تیم مذاکره کند اما رفتنش بازگشتی نداشته!
شنیده می‌شود حردانی در روزهای اخیر مذاکرات خوبی با سپاهان داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فصل آینده در جمع طلایی‌پوشان حضور خواهد داشت.
این در حالی است که اخباری از مذاکره استقلال با رامین رضاییان هم به گوش می‌رسد و اگر رضاییان با این تیم قرارداد ببندد و حردانی راهی سپاهان شود، دو تیم مدعی به نوعی مدافعان راست خود را با هم جابه‌جا کرده‌اند.
البته حردانی بعد از این ماجرا با انتشار متنی معنادار موجی از شایعات را دوباره ایجاد کرده است. مدافع استقلال در اینستاگرامش نوشت: زمان حقیقت را می‌گوید. سکوت سرشار از ناگفته‌هاست.

کد خبر 866527

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • جواد IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    1 0
    واقعا عجب دنیایی دکتر جراح هم اینقدر پول نمیگیرهکه زحمت کشیده ودرس خونده با با من ۳۱ سال سر کار دولتی بودم دارن ماهی ۱۵ تومان بهم میدن این پولا از کجا میاد اخه انصافه
    • اصغر US ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      0 0
      جواد جان باید هم بگیرند گویند اینها شکم مردم راشاد می کنند آنهم مردمی که خیلیهاشان توان تهیه یک وعده غذا برای شکم شان را ندارند.حجم این مبالغ برای آدم آگاهی قابل هضم نیست.