رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه‌سنگین در دو محور مواصلاتی منتهی به شمال کشور خبر داد.

ترافیک جاده چالوس

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجادرباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش آخرین رصد دوربین‌های پلیس، در برخی از محورهای استان گیلان بارش باران گزارش شده است. همچنین در ارتفاعات محورهای چالوس و فیروزکوه نیز مه گرفتگی مشاهده می‌شود که می‌طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه و صبر و شکیبایی رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی را رعایت کنند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور افزود: از ابتدای صبح امروز با توجه به نزدیکی به ایام تعطیلات، در مسیر جنوب به شمال محور چالوس، حدفاصل سیاه بیشه تا ولی آباد و در محور هراز مسیر جنوب به شمال در محدوده آب اسک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: همچنین ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا و حصارک نیز پرحجم گزارش شده است.

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

کد خبر 866911
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha