هاشمی‌نسب درخصوص اینکه آیا در استقلال ماندگار است یا نه، گفت: فعلا در کلاس هستیم و اگر قرار باشد ماندگار باشیم باید این کلاس را پشت سر بگذاریم. ۹-۸ روز دیگر تکلیفمان معلوم می‌شود.

هاشمی نسب

به گزارش همشهری آنلاین صرف مهدی هاشمی‌نسب بودن برای قرار گرفتن در کانون توجه کافی است، چه برسد به این که صحبت از پیوستن بازیکن سابق پرسپولیس به استقلال هم داغ باشد. برگزاری کلاس مربیگری درجه A آسیا فرصت مناسبی بود تا خبرنگاران با رقم‌زننده جنجالی‌ترین نقل و انتقال تاریخ صحبت کنند که به نظر دل پری از مدیرعامل وقت پرسپولیس در زمان انتقال خود به استقلال داشت.

مهدی هاشمی‌نسب در ابتدای صحبت‌هایش گفت: دوازده روز اول را پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر همه چیز در کنار دوستان خوب بود. اکنون دوازده روز دوم شروع شده و امیدوارم که همه چیز به خیر و خوشی تمام شود. دنیای بازیگری و مربیگری کاملا با هم متفاوت است. در حال کسب تجربه هستیم، امیدوارم در آینده بتوانیم تجربیات و چیزهایی که از اساتید یاد می‌گیریم را به بازیکنان انتقال بدهیم.

وی درخصوص اینکه آیا از کلاس‌ها راضی بوده، گفت: بله همه چیز خوب بوده و دستشان درد نکند. امیدوارم 10 روز باقی‌مانده هم به همین منوال پیش برود و آن را به سرانجام برسانیم.

درخصوص کیفیت کلاس‌های بدنسازی نیز گفت: خوب بوده است، بخش‌های متفاوتی داشتیم. بحث روانشناسی و مدیریت و... مانده است. بخش آمادگی جسمانی نیز قسمتی از این کلاس بوده و خدا را شکر آن را پشت سر گذاشتیم.

هاشمی‌نسب درخصوص اینکه آیا در استقلال ماندگار است یا نه، گفت: فعلا در کلاس هستیم و اگر قرار باشد ماندگار باشیم باید این کلاس را پشت سر بگذاریم. ۹-۸ روز دیگر تکلیفمان معلوم می‌شود. (از باشگاه) تماس گرفتند در کلاس بودیم. تماس دیگری صورت نگرفت. باید این کلاس‌ها تمام شوند ببینیم چه سرنوشتی در انتظارم است.

وی درمورد اینکه یک سال است با استقلال زندگی می‌کند، نقل و انتقالات باشگاه را چطور می‌بیند، پاسخ داد: یک سال نیست که با استقلال زندگی می‌کنم، سال‌هاست که با استقلال و هوادارنش زندگی می‌کنم و همیشه به این تیم نزدیک هستم. ارتباط قلبی بین من و استقلال و هوادارانش وجود دارد و این موضوع یک سال نیست. خیلی هم خوشحالم و افتخار می‌کنم در کنارشان هستم. یکسال به آن‌ها نزدیک‌تر بود. امیدوارم اتفاقات خوبی که باید رخ بدهد، برایشان بیفتد.

هاشمی‌نسب درمورد اینکه آخرین جمله‌اش به نیمکت تیم این بود که بلند شوید به ما جام نمی‌دهند، گفت: در مورد این مسائل می‌توان ساعت‌ها وقت شما را گرفت و صحبت کرد. قبلش هم گفته بودم آن اتفاقی که باید رخ بدهد، هیچ وقت نمی‌افتد. رسانه‌ها گفتند اگر اتفاق افتاد، قول می‌دهی عذرخواهی کنی؟ اما مطمئن بودم این اتفاق نمی‌افتد. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟ دیدیم که آن اتفاق به چه شکلی افتاد! هیچ گله‌ای هم نداریم و مبارکشان باشد.

وی ادامه داد: استقلال تلاش می‌کند. این باشگاه جام‌ها و افتخاراتی را دیده و در کارنامه دارد که اعتبارش خیلی بیشتر از جام‌های داخلی است. امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال ما بیفتد. نمی‌دانم بگویم، نگویم... امیدوارم برای وجدان‌ها اتفاق خوب بیفتد، نه برای فوتبالمان. بعضی آدم‌ها خیلی از مسائل را رقم می‌زنند تا حق را ناحق کنند. مطمئن باشند در زندگی شخصیشان اتفاقاتی می‌افتد که یک روز باید تقاص کارشان را پس بدهند. هرچند می‌بینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

هاشمی‌نسب درخصوص اینکه منظورش ریاست کمیته داوران است، عنوان کرد: خیلی اتفاقات دیگر! امیدوارم جایی قطع نشود و اسامی که باید از لپ لپ در بیایند، حتما در بیاید! به یک سری اسامی نرسد که سریع آن را قیچی کنند! ما که می‌دانیم، برای ما روشن است که چه کسانی هستند و چی به چی است و همه چیز برایمان روشن است ولی مدرک نیست. صحبت کنید می‌گویند مدرک و ادله بیاورید. بازی با کلمات را خوب بلدند ولی در بحث اجرا... خودشان هم خیلی راحت می‌فهمند چه اتفاقاتی می‌افتد. باز هم می‌گویم، امیدوارم برای آن‌هایی که باعث و بانی این حق و ناحق کردن هستند در زندگی خصوص و برای بچه‌هایشان اتفاقی نیفتد.

وی افزود: افراد را بیخودی جریمه می‌کنند. حق تیم‌ها و انسان‌های مظلومی که پشت گیرنده‌ها نشسته‌اند تا حق به حقدار برسد ولی متأسفانه حق را از گلویشان بیرون می‌کشند و لقمه جویده را در دهان کسان دیگری می‌گذارند. خیلی راحت دل‌ها را می‌شکنند و باید جواب‌گو باشند.

هاشمی‌نسب درمورد انتقال رامین رضاییان به استقلال گفت: اصلا خبری راجع‌به نقل و انتقالات ندارم، چرا دروغ بگویم! اخبار و فضای مجازی را دنبال نمی‌کنم چون اینطور خودم آرامش بیشتری دارم.

وی افزود: سایت باشگاه را هم نگاه نمی‌کنم. فقط از طریق دوستان مطلع می‌شوم. مثلا نیکبخت اینجاست و مرتب به من می‌گوید فلان بازیکن آمد. به‌خدا هیچ اطلاعی ندارم و نمی‌خواهم اطلاعی هم داشته باشم.

او در مورد اینکه گفته می‌شود تا هفته چهارم مسابقات فصل جدید با VAR برگزار نمی‌شود، با خنده پاسخ داد: چه با VAR چه بدون VAR، اتفاقی که باید بیفتد، می‌افتد!

مربی فصل قبل استقلال درمورد اینکه پس از دریافت مدرک دوست دارد در تیمی به عنوان نفر اول کادرفنی مشغول به کار شود، گفت: نفر دوم هم دوست ندارم باشم چه برسد به نفر اول!

وی درخصوص اینکه رهبری‌فرد معتقد است چون عشق مهدی هاشمی‌نسب را از او گرفتند ناراحت است و راهی استقلال شده، گفت: اینطور نیست. بهروز واقعا در این چند سال خیلی نزدیک به اتفاقاتی که واقعیت داشت، صحبت کرد ولی متاسفانه یک سری آدم‌هایی که به ظاهر بزرگ هستند و به ظاهر سمت‌های بزرگ داشتند... من آقای عابدینی را می‌گویم! شما بروید سرچ کنید ببینید عابدینی در این ۲۱ سال که من از پرسپولیس به استقلال رفتم، ببینید چند نمونه حرف زده است! فقط همین یک نمونه را سرچ کنید و بگذارید کنار مصاحبه‌هایش!

او اضافه کرد: نمی‌خواهم در مورد آقای عابدینی صحبت کنم، انسان بزرگی هستند و برای من قابل احترام است ولی نمی‌دانم چه شده که امسال همه یاد مهدی هاشمی‌نسب افتادند و در مورد من صحبت می‌کنند. این برایم عجیب است. یعنی شما کار و زندگی و زن و بچه و خانه و گرفتاری و بیزینس و وضع اقتصادی ندارید که از هر ۴ کلمه ۵ کلمه درمورد هاشمی‌نسب حرف می‌زنید؟ به زندگی خودتان بچسبید. چه‌کار به مهدی هاشمی‌نسب دارید؟ جواب شما را دادن برایم کاری ندارد، دو سوته جوابتان را می‌دهم و خیلی راحت این کار را می‌کنم ولی وقت این کار را ندارم.

هاشمی‌نسب درمورد اینکه هواداران استقلال دوست دارند به این تیم برگردد، گفت: هواداران به من لطف دارند. نوکر و دستبوس هواداران استقلال هستم. همیشه احترام خاصی برایشان قائلم. همیشه سعی می‌کردم با تمام وجود برایشان بازی کنم. الان هم که یکسال در خدمتشان بودم ولی در انتها شرمنده‌شان شدیم. امیدوارم اتفاقات خوبی برایشان بیفتد. همانطور که گفتم، امیدوارم حق را از گلویشان در نیاورند و در دهان دیگران بگذارند.

کد خبر 867109

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 63
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 36
  • ناشناس IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    برو تو دیگه کی هستی هنوز که هنوزه زیردست مربیان کار می‌کنی نکونام تازه سرمربی شده تو بقول خودت چند ساله دستیاری توان سرمربیگری هم نداری فقط بدرد حاشیه میخوری
    • حسین IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      17 56
      حاج مهدی بچه خوزستان است خوزستان هم همه آبی دلند حالا چند سالی هم اشتباهی در لنگ بود که به اصل خویش که آبی بود برگشت درود برحاج مهدی هاشمی نسب
    • عیسی IE ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      48 11
      درجواب این آقای محترم خوزستانی(هم استانی)خدمتتان عرض کنم اولاهاشمی نصب همشهریمون پرسپولیسی صدآتیشه بوده واگربه استقلال هم رفت به خاطربیرون کردنش بخاطرحاشیه وبی انظباطی وصدالبته پول ده برابری که کیسه بهش دادوحالاهم مجبوره اینطورحرف بزنه چون ازپرسپولیس رانده شده ودوماخوزستانیهاهم مثل سایراستانهاحداقل ۷۰درصدفوتبالیاشون پرسپولیسیه طبق امارنظرسنجیهایی که وجودداره روهواحرف نزن
  • علی US ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    هاشمی نسب عشق هواداران استقلال واستقلالی هست انشالله روی صندلی مربیگری استقلال ببینمشون
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      93 37
      هاشمی نسب فقط عصبانیه که پروین لهشش کرد و انداختش بیرون. ارزشوه پورین دهان باز کنه چیزی بگه اما پروین سالهاست سلطان منش تحقیرش میکنه. بار ها گفته "هدرگز کسی را که باعث شده از پرسپولیس برم نمیبخشم". خب این جمله یعنی چی؟ یعنی دوست داشت بمونه. اما کوچکش کردند و انداختنش بیرون برای همین عصبانیه.
    • آبی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
      0 2
      چنددرصد فرمودید پرسپولیسی هستند آمار مردم خوزستان از کجا درآورید ۹۰ درصد خوزستان استقلالی هستند چون خوزستان مهد فوتبال ایران است واستقلال هم یک تیم با اصالت وبا ریشه
  • ازگارد IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    بازی با نساجی رو ول کرده بودید حواس همتون به بازی پرسپولیس بود، اون بازی رو میبردید اینهمه از حق و ناحق حرف نمیزدید. اگر اون بازی رو برده بودید و قهرمان میشدید باز هم همینطوری حرف میزدید.؟
    • A IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      93 17
      همین هاشمی نسب ۴ گل به کیسه تقدیم کرده
    • تاج دو ستاره IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      12 49
      سر طلایی خاص و رک و یک رو هر که از هاشمی نسب خوشش نیاد قطعا خودش ادم چند روییه. هاشمی نسب از پروین و خیلیای دیگه ادم مردتر و رک تر و یک رو تره. هیچوقت با دروغ نمیخواد دله کسیو خوش کنه
    • حرف حق IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      10 4
      همون عابدزاده هم ده ها کلین شیت برای استقلال داشته
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    63 12
    اون اتفاق نمی افتد چون به توان خودت و کادر فنی ایمان نداشتی
  • سعید --- کورده IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    36 72
    هاشمی نسب ، عشق استقلالیهاست ، هواداران افتخار میکنند که اسطور ائی چون هاشمی نسب را دارند
  • یاسر IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    75 53
    مهدیه هاشمی نسب و جواد چکش و بهزاد غلامپور قهرمانی را از استقلال گرفتند
    • لنگ حقیر GB ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      19 46
      نه داداش آقای عرب براقی و اون کمک داور که خدا انشالله براش نخواد و همیشه آرزو به دل بمونه اینا قهرمانی رو از استقلال گرفتن آدرس غلط ندیم
    • فرشید IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
      1 0
      قهرمانی رو خودتون دودستی تقدیم سرورتون کردید تو بازی نساجی تمام
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    41 73
    مهدی سرطلایی استقلال ایران سرور لنگیایی
  • حسین IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    35 11
    این بازم از غار بیرون اومد.ببینید کی درباره حاشیه حرف میزنه کسی که شغلش وحقوقش به اندازه درست کردن حاشیه هست.367.حرف از وار میزنه خوبه بازی که به درپغ گفتند وار هست یه پنالتی ناحق تو دربی برا استقلال گرفتن.مرادمند خطای وحشیانه در حد چند بازی محروم شدن نگرفتن.چشمی اخراج صدرصد نشد فقط امار دوبار با وار هست برای استقلال در اورند.
    • سردار IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      20 1
      این هوچی طلایه
  • محمد IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    28 6
    ایشون می‌فرمایند هر چی ما هوچیگری می کنم میگن کو ادلت، میخواستم بگم این دوره زمونه هیچکس چیزی رو بدون دلیل نمی پذیره وگرنه یه زبونه و یه دهن زبون رو بچرخونو و دهنم بازکن یه حرفای نامربوطی پرت میشه بیرون
  • رضا DE ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    32 6
    چرا وقتی عرضه کاری رو نداریم به زمین و زمان گیر میدیم
  • حریت IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    35 7
    رییس کمیته داوران که از شما بود و آن مساوی را براینان با وار در آورد. تو چقدر از خودت متشکری. اگر پرسپولیس نبود الان اسمی هم‌ازت باقی نمانده بود. وجدان ، انصاف و مردی داشتن هم بد نیست.
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    13 29
    آقای هاشمی نسب شما چه مریبی باشی چه نباشی توی قلب ما آبی‌ها جا داری قدر شمارو فقط یه استقلال میدون نه لنگی
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      10 4
      هرجا منافع باشد همانطرف است چرا همچین ادمی را بزرگ می کنید تهش هیچی نیست هاشمی نسب با بالایی بسته بود چرا حاظر نشد درصورتیکه کیسه قهرمان شود عوضر خواهی کند
  • US ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    23 5
    اینا با این شخص به هیچ جا نمی‌رسند چکش با هاشمی نصب فقط جنجال درست می کنند
  • رضا IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    22 9
    دروغ میگه
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    6 17
    اونایی باید شرمنده باشن که حق چنتا جوون شهرستانی ک علیرغم وضعیت مالی داغونشون خودشونو تا تهران میرسونن و حتی توی یه نیمه ۳تا به سوگولیشون میزنن رو پامال میکنن..
  • احمد عزیزی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    20 8
    مهدی جان گریه نکن خدا مهربان است
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    30 8
    کی این ادم؟
  • فرزاد US ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    6 28
    مهدی جان خیلی خیلی دوست دارم خیلی آ.انسان مومن و متعهد و سالم سالم و صادق .ازاین بهتر نمیشه. انشاالله بعد صدوبیست سال جات بهشت الهی است. سعی کن جواب خناسان مادی پرست متقلب دنیا طلب را ندی چون انسان وارسته ومومنی هستی پس همچنان صبور باش .موفق باشی .یااباعبدالله حسین علیه السلام.
    • راز IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
      0 0
      خود هاشمی نسب این متن رو بخونه چشماش میزنه بیرون و میگه کی رو میگی؟ من؟ عزیزم بهشت دیگه مثل ایران نیست که با پاچه خواری و تملق راهتون بدن
  • حسن قربانی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    6 17
    اشرف دلداری،هاشمی نسب،اولین کسی که جرأت کرد از پرسپولیس به استقلال بره ودلیل منطقی هم داره مردم،مگه یه فوتبالیست چند سال تو اوج میمونه اگه مصدوم بشه تموم کارش،از کجا خرج خودش وخانواده رو در بیاره پس مجبوره،منطقی ترین این کار،همین بوده،قرارداد بهتر وایمن
    • فری IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      11 1
      ایمون زاید
  • سرباز وطن IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    18 6
    خداوندگاران پر رویی و فرافکنی،آق جواد نکونام و آق مهدی هاشمی نسب یعنی به سنگ پا گفته،زکی!برو اون ور اینجا جای منه
  • مجید IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    20 5
    کاملا درست میگه این عقده ای چه باVARچه بدون VARهرکاری بخواندمیکنن‌مثل بازی پرسپولیس واستقلال
  • اصل و نسب IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    25 5
    خدا به خیر کنه هنوز فصل شروع نشده ، این یارو شروع کرد ، انشالله امسال هم تو کادر کیسه باشی ، اصلا تو خونشونه ، لا مصب مکتب که نیست ،🤣🤣🤣
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    21 5
    راستی نقاشیت باامید خدا سر کلاس مربیگری به سرانجامی رسید
  • ناشناس IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    20 4
    زیاد مظلوم نمایی خوب نیست با هوچیگری نمی توانیدبجایی برسید.
  • Sajad IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    10 2
    واقعا این عطیقع ارزش مصاحبه و خبر داره وای به حال تیم دوم پایتخت که به این دل خوش کرده‌
  • احمدی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    4 6
    آقای هاشمی نسب آدم روراستیه .آقای پروین داره خط میده تو باشگاه که کدوم بازیکنو جذب کنید ودستوراتو به درویش میده.
  • alireza IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    4 4
    از حرکاتت زمان بازیگری درون، چه حرکت های بیرون زمین، همیشه این جنابعالی بودی که پاچه این و اون رو میگرفتی! حالا کارای خودتو به مردم میچسبونی!؟ لیگ تموم شده لیگ جدید داره شروع میشه ...
  • ناصر IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    10 2
    در مورد وار. واقعیت رو گفته چون دوتا دربی رو باید استقلال میباخت ولی با وار فیک اجازه باخت به استقلال ندادن پدر مورد فدراسیون هم حقیقت رو گفته چون فدراسیون در جریان همه چیز هست مثال فدراسیون میدونین قرارداد هاشمی نسب چهار میلیارد و پانصد میلیون تومنه ولی پنجاه میلیون تومان ثبت شده ولی هیچ برخوردی نکرد
  • پرسپولیس IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    10 1
    درموردپرسپولیس حرف نزن تودربی رفت دقیقه ۹۶باکمک وی ای ار ازیه باخت صدردرصدنجات پیداکردین
  • علیرضا IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    10 1
    پنجاه و پنج سالته ، هنوز دنبال حاشیه هستی👌
  • محمود IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    7 1
    شما اگر هنر داشتید جلو نساجی نشون میدادید تا نخوای این حرفها بزنی خیلی از بزرگان استقلال گفتند که اگر استدلال نساجی رو می برد قهرمان بود
  • علی اکبر حیدریفرد IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    7 1
    آقای هاشمی نسب چقدر هم تو عاشق استقلالی!!!
  • محمد پرسپولیس IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    7 1
    مهدی حاشیه نسب، خیلی بی خودی
  • Hosein IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    8 1
    واقعا‌بدترین‌بازیکن‌تاریخ‌فوتبال‌ایرانی هاشمی‌نسب......
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    5 1
    یکی نیست بگه تو چه دینی به گردن فوتبال داری که اینقدر منم منم میکنی
  • Mehdi6666 IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    7 4
    خداکنه امثال تو هیچوقت وارد مربی گری نشن امثال تو نکونام فقط شلوغ بازی وهوچیگری بلدید الان کل لیگ ومیخرید بدمیاید میگید نشدبخریم
  • IT ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    6 1
    سالیان سال هست که تاریخ مصرفش تموم شده
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    6 1
    بنظرم الآن باید جام شرافت بهش بدند 🤣🤣🤣🤣آخه چکش چی بود که شما دیگه دستیارش بشی ساده تر ازشما اونا بودند که ازت انتظارقهرمانی داشتند
  • یاسین IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    3 1
    این چه وضع تیتر دروغ و حاشیه دار زدن هست
  • یحیی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    2 2
    خداوند شفای عاجل بهت عنایت کند.. کاری از دست انسانها برایت بر نمی آید..
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    3 1
    حرف زدن به قول خودشان کار ندارد امیدوارم در زندگی افراد نزدیکش تاثیر نگذارد
  • دانیال IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    0 0
    چقدر چیپی تو .
  • اسی هستم IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    0 0
    آفرین مجازی همش دروغ وتبلیغاته
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    0 0
    گریه کن گریه قشنگه
  • علی آبی دل IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    0 0
    درود بر شرفت
  • محسن شیری IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    0 0
    اون آقای که در پاسخ به علی جواب داده.. اول برو نوشتنو یاد بگیر بعد بیا نظر بده..خودت بخون بیا بخون ببین اصلا متونی بخونیش..
  • اسفنديار IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    0 0
    ببین بنده خدا دست خودش نیست و اصلا نمی‌تواند شخصیت خوبی داشته باشد و همیشه دنبال ایجاد اختلاف هست بهرحال برایش آرزوی موفقیت دارم ایشون هموطن ما هست و در هر تیمی هم باشد باز مهم نیست
  • پرسپولیس ♥️ IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    0 0
    لیگ بدون تو و چکش جذابیتی نداره الهی همچنان در کیسه باشین و هیجان این فصل حفظ بشه 😆 آمین
  • راز IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    0 0
    اینم یک راه جلب توجه. آخه مرد ناحسابی کی اصلا به تو فکر میکنه؟ یل اصلا کی یادشه که تو وجود داشتی که بخواد در موردت حرف بزنه. از وقتی کیسه میکشی توهم میزنی
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    0 0
    هاشمی نسب تو هیچی نیستی به هیچ جا هم نمیرسی چون آدم درستی نیستی