گفته می شود محمدحسین مرادمند در گفتگو با مدیران باشگاه استقلال تاکید کرده تبدیل قرارداد 15 میلیارد تومانی اش به 20 میلیارد تومان چیزی نیست که او را به ماندن در استقلال راضی کند

مرادمند

به گزارش همشهری آنلاین مدیران استقلال مدعی هستند فردای آن روزی که لیگ برتر بیست و سوم به پایان رسید به محمدحسین مرادمند نوتیس دادند و به او اعلام کردند طبق قانون نقل و انتقالات فوتبال ایران، بازیکن استقلال است و استقلال می خواهد با افزودن 30 درصد به قراردادش، او را حفظ کند.

مدیران استقلال می گویند همین نوتیس به منزله تمدید قرارداد محمدحسین مرادمند است و او نمی تواند به تیم دیگری ملحق شود!

یکی از مدیران استقلال در این خصوص گفت: محمدحسین مرادمند بازیکن ماست، او یک فصل با استقلال قرارداد داشت و مطابق قانون سازمان لیگ که می گوید هر باشگاهی می تواند با افزایش 25 درصد دستمزد، قرارداد بازیکنش را تمدید کند، ما به او نوتیس دادیم و حتی اعلام کردیم 30 درصد مبلغ قراردادش را اضافه می کنیم. او طبق قانون باید در استقلال بماند و اگر هم قصد رفتن دارد باید رضایت باشگاه را جلب کند.

گفته می شود محمدحسین مرادمند در گفتگو با مدیران باشگاه استقلال تاکید کرده تبدیل قرارداد 15 میلیارد تومانی اش به 20 میلیارد تومان چیزی نیست که او را به ماندن در استقلال راضی کند و اگر هم بماند دلش با استقلال نیست و به همین دلیل توقع دارد استقلال دنبال تمدید قرارداد او با استفاده از قانون سازمان لیگ نباشد!

باید دید در نهایت مرادمند، باشگاه را برای جدایی قانع می کند یا باگاه او را با آیین نامه سازمان لیگ نگه می دارد.

درباره مرادمند گفته می شود او همزمان مورد توجه پرسپولیس و یحیی گل محمدی سرمربی فولاد خوزستان قرار گرفته است.

کد خبر 867365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی امیرسلیمانی ازبابل IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    4 0
    اقای مرابندودیگران که دوسال پولکی شدید سوادتان چیه واقعا متعصفم سالهای قبل بازیکنان بعضی دنبال اینبودندباواسطه های زیاد دراین تیم بازی کنند حالاشمانازداری بدان بامدرک فوق دیپلم ریاضی وسیودو سال خدمت وایثارگر جنگ مقدس یازده میلیون بدان سالهای اخرکارم میلیارد جهت دردرس اینر ا بکارنمی بردیم نوش جانت این حق الزحمه ولی دل مارابدرد نیار مردانه اگردل به تیمت نیست امروزرفتنت به ازفرداست.
  • وطن‌خواه IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    1 2
    چه قانونای مریض و مسخره ای واقعا ...
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      1 0
      وطن خواه جان شما که خیلی از مرادمند بیسوادتری ببین توچندتا سطری که نوشتی چندتا غلط داری
  • رضا IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    0 1
    دقیقا مثل بیرانوند . باشگاهها باید با هم ارتباط داشته باشن واز انعقاد قرارداد با اینجو بازیکنان دست بردارن .چون مکنه یک روز همین بلا سرخودشون بیاد.