گفتگوی بهادر زمانی بازیگر نقش جنجالی ابوالفضل العباس در فیلم سینمایی «رستاخیز» پربازدید شد.

رستاخیز

به گزارش همشهری آنلاین، بهادر زمانی بازیگر نقش ابوالفضل العباس در فیلم سینمایی «رستاخیز» در گفتگو با تی وی پلاس روایت های جالبی از بازخوردهای این نقش در میان مردم و شیعیان خارج از ایران بیان کرد.

این بازیگر در بخشی از صحبت‌هایش می‌گوید: «یک مینی بوس آدم قمه به دست ریختند سر صحنه فیلمبرداری که من را تکه تکه کنند! می گفتند حواست به خواهر و مادرت باش! یک هفته نامه ی تندرو تیتر زده بود رپِر شیطان پرستی که نقش حضرت عباس (ع) را بازی می کند! این نقش برای من در میان همکارانم محبوبیتی نیاورد در میان شیعیان داخل ایران هم بیشتر به طنز و تمسخر نظر دادند اما خارج از ایران بی‌اندازه محبوب و مقبول افتاد...صدها نفر پسر جوان بدنساز و خوش استایل برای نقش حضرت ابوالفضل پیش‌قدم شدند. من خودم هم گفتم دستان من دست یک مرد عرب شمشیرزن نیست اما ...»

«رستاخیز» که با نام روز رستاخیز هم شناخته می‌شود، به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا درویش محصول سال ۱۳۹۰این فیلم در جهان غرب با عنوان حسین آنکه گفت نه (به انگلیسی: Hussein Who Said No) و در جهان عرب با عنوان قربان (به عربی: القربان) شناخته می‌شود. رستاخیز در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در ۱۱ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و در نهایت در ۸ بخش از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برنده سیمرغ بلورین شد. اما پس از گذشت بیش از یک دهه به دلیل حواشی فراوان رونمایی از چهره حضرت ابوالفضل، موفق به اکران عمومی در سینماهای کشور نشده است.

ناگفته‌هایی درباره حذف سکانس حضرت ابوالفضل در سریال مختارنامه | ببینید

کد خبر 867397

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    1 0
    چقدر کارگردان بی سلیقه ای ...چه انتخاب مزخرفی....بخاطر همینه که فیلمهای دینی ساخت ایران هیچ جا مقبول نیستند