تازه‌ترین رویدادهای اقتصادی نشان می‌دهد موضوع افزایش سرمایه شرکت های ایران خودرو وسایپا از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها به استقرار دولت چهاردهم موکول شده است. این دو شرکت باید هرچه سریع‌تر برای خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت سرمایه‌شان را افزایش دهند.

ایران خودرو و سایپا

به گزارش همشهری آنلاین،تازه‌ترین رویدادهای اقتصادی نشان می‌دهد موضوع افزایش سرمایه شرکت‌های ایران خودرو وسایپا از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها به استقرار دولت چهاردهم موکول شده است. این دو شرکت باید هرچه سریع‌تر برای خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت سرمایه‌شان را افزایش دهند.

نصب سایبان، مصرف برق کولرها را ۳۰ درصد کاهش می‌دهد

مصطفی مافی، رئیس مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی گفت: نصب سایبان برای هر دو نوع کولر آبی و گازی، بسیار مؤثر بوده و به طور میانگین سبب کاهش حدود ۳۰ درصد در مصرف برق خواهد شد.

یارانه دهک‌های اول تا سوم واریز شد

یارانه کمک معیشتی مرحله ١٦۱ مربوط به تیر ١٤٠٣ به ارزش ۱۱ هزار میلیارد تومان به حساب ۱۰میلیون و ۷۵هزار و ۸۳۶ سرپرست خانوار دهک‌های اول تا سوم واریز شد و اکنون قابل برداشت است.

دولت در فصل بهار ۱۹۵ هزار میلیارد تومان مالیات گرفت

تا پایان خرداد ماه ۱۹۵ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده که از این رقم ۸۱ هزار میلیارد تومان سهم مالیات اشخاص حقوقی و ۳۱ هزار میلیارد تومان مالیات بردرآمد بوده است.

صدور مجوز افزایش سرمایه سایپا و ایران خودرو

صدور مجوز افزایش سرمایه شرکت‌های خودروساز، به برگزاری نشست سران قوا پس از انجام مراسم تنفیذ و تحلیف رییس جمهور جدید موکول شد. به نظر می‌رسد سران قوا حداکثر تا شهریور ماه در این باره تصمیم بگیرند.

آخرین آمار بیمه‌شدگان قالیباف در کشور

عبدالله بهرامی رئیس کمیسیون فرش، صنایع دستی و گردشگری اتاق تعاون،تعداد بافندگان و قالیبافان تحت پوشش بیمه در کشور را ۱۸۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: تنها راه حمایت از قالیبافان، صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر است.

بیشتر بخوانید

فراخوان ثبت‌نام خودروهای فرسوده آغاز شد | سن فرسودگی انواع خودروها چقدر است؟

جریمه ۴۰۰ هزار تومانی در انتظار این رانندگان تهرانی | اجرای فوری طرح ویژه برخورد با پوشش پلاک در تهران

پیش‌بینی افزایش ۶ میلیون تنی تولید گندم از اراضی دیم

سیدمجتبی خیام نکویی معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولید گندم در دیم‌زارها از ۴ میلیون تن به ۵ میلیون تن در سال‌جاری افزایش یافت و با تداوم این روند تا سال ۱۴۰۵ میزان تولید به ۶ میلیون تن خواهد رسید.

افزایش ۹ درصدی حجم آب مخازن سدهای کشور

حجم آب موجود مخازن اکنون ۳۱.۹۷ میلیارد متر مکعب ثبت شده که این عدد نسبت به سال قبل که عددی معادل ۲۹.۲۰ میلیارد متر مکعب بوده ۹ درصد افزایش یافته است. همچنین حجم پرشدگی سدهای کشور نیز تا این تاریخ ۶۱ درصد است.

خروج ۴۸۵ قلم کالا از شمول ارز ۲۸۵۰۰ تومانی

داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۴۸۵ قلم کالا از شمول ارز ۲۸۵۰۰ تومانی خارج شد و در حال حاضر صرفاً واردات ذرت، روغن، کنجاله سویا و دارو با ارز ترجیحی انجام می‌شود.

کد خبر 867424
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha