بیرانوند در لیگ۲۳ همان دروازه‌بانی بود که از فاصله ۵۰متری از آلومینیوم گل خورد و در بازی با فولاد هم سانتر کوتاه بازیکن حریف را با دست خودش تبدیل به گل کرد

بیرانوند

همشهری آنلاین- تراکتوری شدن بیرانوند این است که انتقال او در سالی انجام شد که علیرضا یکی از بدترین فرم‌هایش را به نمایش گذاشت و گل‌های بدی درپ طول سال دریافت کرد. بر خلاف لیگ بیست‌ودوم که بیرانوند عملکرد بسیار خوبی داشت و به عنوان دروازه‌بان برتر لیگ در راه قهرمانی کمک زیادی به یحیی گل‌محمدی کرد، در لیگ بیست‌وسوم این دروازه‌بان کلکسیونی از گل‌های بد را دریافت کرد و نمراتش در سایت متریکا هم یک رتبه متوسط را تقدیم او کرد.

بیرانوند در لیگ۲۳ همان دروازه‌بانی بود که از فاصله ۵۰متری از آلومینیوم گل خورد و در بازی با فولاد هم سانتر کوتاه بازیکن حریف را با دست خودش تبدیل به گل کرد. ضمن اینکه او در فصل گذشته بیشتر از تمام فصل‌ها مصدوم شد و بازی‌های زیادی را از دست داد. بیرانوند از ۳۰بازی لیگ بیست‌وسوم فقط ۲۶بازی در دروازه پرسپولیس بود و در این ۲۶بازی فقط ۱۳بار موفق به کلین‌شیت شد. او در نیمی از بازی‌هایش گل خورد و تمام ۱۸گل خورده پرسپولیس در فصل گذشته سهم او بود.

دروازه‌بان شماره‌یک تیم ملی فقط در ۸بازی فصل گذشته توانست نمره بالاتر از ۷ بگیرد و در ۱۸بازی سهم او نمره‌هایی در حدود ۶ بود. او حتی در یک بازی نمره عجیب ۵.۸۷ هم گرفت که این اتفاق در بازی با فولاد رخ داد. در نهایت، گلری که یک فصل قبل با نمره ۷.۴۰ بهترین دروازه‌بان فصل شده بود در لیگ۲۳ با میانگین نمرات ۶.۹۸ رتبه‌ای بالاتر از هشتمی برای خودش پیدا نکرد. او کریستوفر کنت (فولاد)، پارسا جعفری (ذوب‌آهن)، احمد گوهری (آلومینیوم)، پیام نیازمند (سپاهان)، محمدرضا اخباری (گل‌گهر)، علیرضا جعفرپور (شمس‌آذر) و سیدحسین حسینی (استقلال) را بالاتر از خودش در جدول دروازه‌بان‌ها دید. البته شاید تلاش تراکتوری‌ها برای تغییر دروازه‌بان هم توجیه‌پذیر باشد چون گلر فصل گذشته آنها یعنی حسین پورحمیدی با نمره ۶.۹۲ سه رتبه پایین‌تر از بیرانوند در پله یازدهم قرار گرفت.

کد خبر 867522

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha