یکی از گزینه‌های جذاب نقل و انتقالاتی در تابستان امسال علی قلی زاده وینگر تکنیکی تیم ملی است.

ایران سوریه علی قلی زاده

به گزارش همشهری آنلاین،‌ قلی زاده که در لیگ لهستان بازی می کند، با تیم لخ پوزنان قرارداد دارد و برای جدایی باید پولی را به عنوان رضایتنامه به این باشگاه پرداخت کند. همین موضوع کمی کار را برای تیم‌های خواهان او سخت خواهد کرد. همچنین قلی زاده در صورت بازگشت به ایران سرباز خواهد شد و این موضوع هم یکی دیگر از دلایلی است که ممکن است بازگشت این ستاره را به فوتبال ایران منتفی کند.

در لیگ برتر ۳ تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتور خواهان به خدمت گرفتن این ستاره تیم ملی شدند. قلی زاده تمایلی به حضور در استقلال ندارد و به همین دلیل پیشنهاد این تیم را خیلی زود رد کرده است. تراکتور از این جهت برای جذب قلی زاده شانس دارد که هم این باشگاه به راحتی توانایی پرداخت پول رضایتنامه قلی زاده را دارد و هم اسکوچیچ و دو ستاره جدید تراکتور یعنی بیرانوند و ترابی از دوستان بسیار نزدیک قلی زاده به حساب می آیند.

پرسپولیس هم تیم محبوب قلی زاده به حساب می آید و نزدیکان این لژیونر ادعا کردند قلی زاده از بچگی پرسپولیسی بوده است. حتی مالکان جدید پرسپولیس هم به درویش ماموریت دادند تا مذاکره برای جذب این بازیکن را آغاز کند و هر طور شده قلی زاده را به خدمت بگیرد. با این حال قرار است جلسه ای طی هفته آینده برای حل مشکل سربازی چندین ملی پوش برگزار شود. اگر مشکل سربازی قلی زاده حل شود، او احتمالا به ایران بازخواهد گشت و پیراهن یکی از دو تیم پرسپولیس یا تراکتور را بر تن خواهد کرد و قرمز پوش خواهد شد.

کد خبر 867726
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    3 3
    قلی زاده هرگز به استقلال و تراکتور نمیرود به تیمی میرود که پوشیدن پیراهنش افتخار دارد به تیمی میرود که طارمی را رشد داد یعنی پرسپولیس قهرمان
  • اسی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    0 0
    فقط ادعا کافی نیست و منت گذاشتن بسر تماشاچی با دریافت میلیاردها خلوص نیت لازم است و عمل.