شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان سنجش اعلام کرد معترضان به نتایج کنکور تا 18 مرداد می‌توانند فرم تقاضای بررسی مجدد نتایج را پر کنند.

به گزارش مهر، معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان کنکور که نسبت به نمره و یا درصدهای ارائه شده در کارنامه خود معترض هستند باید تا قبل از 18 مرداد ماه فرم تقاضای بررسی مجدد نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1388 را پر کنند.

ابراهیم خدایی ر با بیان اینکه این فرم در سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است افزود: سازمان سنجش به سئوالات و اعتراضات داوطلبان در این زمینه حداکثر بین 7 تا 10 روز پاسخ می دهد.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: علاوه بر این پاسخنامه 75 هزار نفر اول گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، تجربی و انسانی و 10 هزار نفر اول گروههای هنر و زبانهای خارجی فردا منتشر می شود که داطلبان می توانند نسبت به مشاهده آن و مقایسه با درصدهای اعلام شده توسط سازمان سنجش اقدام کنند.

وی افزود: همچنین در صورتی که داوطلبی دارای رتبه ای پائین تر از 75 هزار باشد می تواند فرم تقاضای بررسی مجدد نتایج اولیه آزمون را تکمیل کند و سازمان سنجش پاسخنامه این داوطلب را نیز منتشر می کند.

خدایی گفت: برخی داوطلبان نیز سئوالاتی درباره اطلاعات ثبت نامی، محل اخذ مدرک، استان بومی، معدل کتبی و سال تولد دارند که باید مغایرتهای مشاهده شده در این زمینه را تا 15 مردادماه از طریق پست پیشتار به سازمان سنجش ارائه دهند.

کد خبر 86773

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز