آرون بروکس، پدیده جدید کشتی آمریکا، می‌گوید که از ۶ سالگی در رؤیای طلای المپیک است و برای این مهم با حسن یزدانی مبارزه خواهد کرد.

آرون برکس

به گزارش همشهری آنلاین، در ماه آوریل، آرون بروکس، دیوید تیلور، دارنده مدال طلای المپیک را شکست داد و بلیت خود را برای المپیک پاریس به دست آورد.

این اولین باری خواهد بود که بروکس نماینده تیم کشتی ایالات متحده در بازی‌های المپیک خواهد بود، چیزی که او در تمام زندگی خود رؤیای آن را در سر می‌پروراند و روی آن کار می‌کرد.

رقیب جدید حسن یزدانی در المپیک پاریس با تتوی عقرب! |‌ تصاویر

آرون بروکس گفت: «فکر می‌کنم شش ساله بودم. من حتی بازی‌های المپیک را تماشا نکرده بودم ولی رؤیای حضور در این رقابت‌ها را داشتم»

پدر آرون، جان بروکس، زمانی که پسرش ۶ ساله بود، به او می‌گفت: «چقدر می‌خواهی خوب باشی؟ می‌خواهی بهترین باشی؟ قهرمان کشور؟ قهرمان ملی؟ بزرگترین تمام دوران؟»

آرون در جواب گفت: «من می‌خواهم بهترین باشم.»

رقیب جدید حسن یزدانی در المپیک پاریس با تتوی عقرب! |‌ تصاویر

از آن لحظه، آرون شروع به تمرین کرد. او برای تبدیل شدن به بهترین کشتی گیر تمام دوران کار کرده است. آرون بروکس در تمام سطوح رقابتی ثابت کرده که یکی از بهترین‌ها بوده است.

جان بروکس گفت: «پسرم در خارج از فصل رقابتی هم تمرین کرده و کشتی گرفته و از آن زمان بهتر شده است. او هرگز دست از تمرین بر نمی‌دارد.»

آرون بروکس قبل از واجد شرایط شدن برای المپیک، در ایالت پنسلوانیا، در دبیرستان هگرستون شمالی تحصیل کرد و پس از کسب عنوان ایالتی به عنوان دانشجوی سال اول، اهداف بلندی را برای خود تعیین کرد.

گرگ اسلیک، مربی دبیرستان آرون گفت: «آرون بروکس از همان سال دوم، هدفش کسب عناوین قهرمانی در تمام رقابت‌های ملی و رسیدن به المپیک بود. او از سنین جوانی چنین طرز فکری داشت.»

رقیب جدید حسن یزدانی در المپیک پاریس با تتوی عقرب! |‌ تصاویر

بروکس به بیشتر آن اهداف دست یافت. او چهار بار قهرمان ایالت مریلند شد و تنها دو مسابقه را باخت. پس از آن، او هشتمین نفری شد که چهار عنوان NCAA (کالج‌های آمریکا) را به دست آورد و در پنج سال تنها سه مسابقه را باخت.

با این حال، با وجود تمام افتخارات، بروکس فروتن باقی مانده و به فرد بهتری تبدیل شده است.

جان بروکس گفت: «من در سنین پایین می‌دانستم که او یک کشتی گیر بزرگ خواهد شد اما، از اینکه او توانسته بر مردم تأثیر بگذارد و برای بسیاری از مردم شادی ایجاد کند، واقعا به این موضوع افتخار می‌کنم.»

اسلیک می‌گوید: «او همیشه از آن دسته کسانی است که لبخند بزرگی بر لبانش دارد و به نظر می‌رسد از همراه بودن در کنار دوستانش خوشحال است. بدون غرور و مردی خستگی ناپذیر.»

آرون به دنبال رؤیای مدال طلا در المپیک است، ولی متواضع و آرام به نظر می‌رسد و البته با حداکثر اعتماد به نفس. آرون بروکس رقابت خود المپیک را در ۸ آگوست در پاریس آغاز خواهد کرد. او در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی خواهد گرفت و رقیب اصلی حسن یزدانی است.

رقیب جدید حسن یزدانی در المپیک پاریس با تتوی عقرب! |‌ تصاویر

تتوی روی بازوی بروکس هم در نوع خود جالب است و شمایل سوپرمن را نیز به نوعی القا می‌کند. مثلث وسط تتو و حرف S نشان می‌دهد که بروکس می‌خواهد سوپرمن کاروان آمریکا در پاریس ۲۰۲۴ باشد.

کد خبر 868051
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha