مطهری بعد از چند بازی پایانی فصل از تراکتور رفت و یحیی هم با فولاد خوزستان قرارداد بست تا این دو نفر این بار در خوزستان به هم برسند و کنار همدیگر روی نیمکت فولاد بنشینند

حمید مطهری

همشهری آنلاین- حمید مطهری همان‌طور که وعده داده بود «در لیگ فقط دستیار یحیی می‌شود» با فولاد خوزستان قرارداد بست و دستیار یحیی شد تا لااقل به این یک ادعای خودش عمل کرده باشد. مطهری بعد از سال‌ها دستیاری در کنار یحیی گل‌محمدی بالاخره در آغاز لیگ۲۲ تصمیم گرفت به جرگه سرمربیان بپیوندد و با این عنوان روی نیمکت نساجی نشست. او اما توفیقی در این کار نداشت، نساجی با او نتایج خوبی به دست نیاورد و ۵هفته به پایان لیگ مطهری جای خودش را به هرناندس اسپانیایی داد.

بعد از این ناکامی، فعالیت مطهری در فوتبال ایران دوباره با دستیاری و حضور در کادر فنی ادامه پیدا کرد اما این بار در تیم ملی و زیر نظر امیر قلعه‌نویی. حمید مطهری در شروع فعالیت امیر قلعه‌نویی یکی از مربیانی بود که در کادر فنی او حاضر شد و در جام ملت‌های آسیا هم یکی از مربیان تیم ملی بود. اما بعد از جام ملت‌ها و در اقدامی عجیب، مطهری نیمکت تیم ملی را رها کرد تا دوباره به لیگ برگردد.

پست بعدی او سرمربیگری در تراکتور بود که بعد از قطع همکاری تبریزی‌ها با پاکو خمس اتفاق افتاد. اما از همان ابتدا هم گفته می‌شد که مطهری فقط به عنوان سرمربی موقت جانشین سرمربی اسپانیایی شده و در ادامه قرار است یحیی گل‌محمدی هم به او ملحق شود. این اتفاق هرگز رخ نداد و شایعات زیادی درباره مجوز یحیی برای مربیگری در تیم‌های بزرگ لیگ مطرح شد. مطهری بعد از چند بازی پایانی فصل از تراکتور رفت و یحیی هم با فولاد خوزستان قرارداد بست تا این دو نفر این بار در خوزستان به هم برسند و کنار همدیگر روی نیمکت فولاد بنشینند.

کد خبر 868076

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha