دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
۰ نفر

ژابی آلونسو سرمربی لورکوزن چند روز پیش سردار آزمون را به دلیل یک جلسه غیبت در تمرینات پیش فصل تیمش از لیست تیم خط زد و در اختیار باشگاه گذاشت تا به نوعی به این بازیکن درس انضباط بدهد.

سردار آزمون

به گزارش همشهری آنلاین، سردار آزمون از زمان شروع تمرینات فقط یک جلسه در تمرینات پیش فصل لورکوزن غیبت داشت، اما چوب انضباط آلمانی‌ها به تنش خورده و نام او از لیست لورکوزن خط خورد. شک نکنید اگر این اتفاق در ایران رخ می‌داد آزمون فقط به دلیل اینکه سردار آزمون است روی سر باشگاه و سرمربی جا داشت و حتی می‌توانست تا ۱۰ جلسه هم در تمرینات غیبت کند!

اگر به خاطر داشته باشید بازیکن بزرگی مثل مجتبی جباری اصلاً در تمرینات بدنسازی پیش فصل استقلال شرکت نمی‌کرد و با خیال راحت چند روز مانده به بازی‌های لیگ در تمرینات گروهی حاضر می‌شد و همیشه هم فیکس بود. جباری البته از نظر فنی بازیکن بسیار خوبی بود به طوری که می‌توان گفت شاید دیگر بازیسازی مثل او در فوتبال ایران ظهور نکند اما اینجا بحث، بحث مسائل انضباطی است و اینکه در کشوری مثل آلمان اصلاً به نام و شهرت بازیکن نگاه نمی‌کنند و به طور حتم اگر به جای آزمون بزرگترین ستاره‌های لورکوزن هم در تمرینات غیبت می‌کردند ژابی آلونسو با آنها برخورد می‌کرد.

سردار البته باید به فکر انتخاب یک تیم جدید باشد و این مسئله از مدت‌ها قبل قابل پیش‌بینی بود، اما توجه کنید که او فقط با یک جلسه غیبت فرصت حضور در اردوی لورکوزن را از دست داد و قطعاً این درس بزرگی برای مهاجم ملی پوش فوتبال ایران خواهد بود که تا آخر عمرش فراموش نخواهد کرد.او چدی قبل به جای حضور در اردوی تیم ملی در گنبد کاووس با رفقایش والیبال بازی کرد و خود را به قلعه نویی معرفی نکرد اما بعد از اینکه سرمربی تیم ملی علیه آزمون موضع گرفت مجبور به عذرخواهی تلفنی شد و به تیم ملی برگشت اما شاید آزمون فراموش کرده بود که فوتبال آلمان و ایران زمین تا آسمان با هم فرق دارد و آنها با هیچکس شوخی ندارند.

ژابی آلونسو نه تنها به فوتبال ایران بلکه به خود سردار آزمون هم درس بزرگی داد، اینکه مهمتر از مسائل فنی، انضباط تیمی است و یک ورزشکار تحت هر شرایطی باید خود را با شرایط باشگاه وفق بدهد.

کد خبر 868468
منبع: آنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha