نماینده مجلس اسلامی در بازدید از ابرپروژه های تهران گفت که پروژه های خوبی در پایتخت در حال انجام است، اما باید اطلاعات این پروژه های در اختیار مردم قرار گیرد و شهروندان با آنها آشنا شوند.

بیژن نوباوه

به گزارش همشهری آنلاین، بیژن نوباوه وطن در خصوص اینکه اطلاع رسانی در خصوص پروژه ها و اقدامات در دست انجام در شهر تهران ضعیف بوده است، گفت:اگر بخواهیم درخصوص کارهای انجام شده در شهر تهران را ارزیابی کلی کنیم نیاز به مطالعه بیشتر داریم.

وی ادامه داد: یک بحثی که بسیار مهم است و ما در طرح های شهری مشاهده می کنیم این است که کارهای خوبی انجام شده و پروژه های بزرگی در حال انجام است، اما متاسفانه مردم از این اقدامات و پروژه ها بی اطلاع هستند.

نوباوه وطن با بیان اینکه مردم باید در خصوص کارهایی که در تهران انجام می شود، مطلع شوند گفت: ما طبق اطلاعاتی که داریم کارهای بزرگی در حوزه های مختلف در تهران در حال انجام است اما اطلاعات لازم به مردم منتقل نمی شود. ما شاهد انجام تعدادی پروژه خوب در جنوب شرق تهران بوده‌ایم که خیلی راهگشاست. یا بزرگراه هایی را که در غرب تهران انجام شده و پروژه های قابل توجهی بوده اما اطلاعات این پروژه ها در اختیار مردم قرار نگرفته است. پروژه هایی که قابل توجه بوده و باید شهروندان از انجام آنها مطلع شوند. تصمیمات خوبی در حوزه عملیات اتخاذ شده و من فکر می کنم اطلاع رسانی در شهر تهرانضعیف انجام شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس: پروژه ها بسیارند و اطلاع رسانی کم
بازدید نمایندگان مجلس از پروژه اکوپارک فرحزاد
کد خبر 868475
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha