مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

مرد ۵۸ساله وقتی برای استراحت روی یک حلقه شنا در نزدیکی ساحل دراز کشید، خوابش برد و وقتی بیدار شد، خودش را در وسط دریا دید.

خواب در دریا

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از رسانه‌های تایوان، چند روز پیش سرنشینان یک کشتی ماهیگیری تایوانی در آب های آزاد شیء عجیبی را در وسط دریا مشاهده کردند. آنها وقتی نزدیک‌تر شدند مردی را روی یک حلقه شنای رنگی دیدند که در دریا سرگردان بود.

مرد میانسال بی‌حال به‌نظر می‌رسید و ماهیگیران طناب نجات را به سمت این مرد ۵۸ساله که «هونگ نان» نام داشت، پرتاب کردند و او را به سمت کشتی کشیدند. پس از نجات مرد میانسال و انتقال او به کشتی، اورژانس ساحلی در جریان قرار گرفت و هونگ پس از انتقال به ساحل به بیمارستان منتقل شد و پس از درمان اولیه از اتفاق عجیبی گفت که برایش رخ داده بود.

این مردگفت که ۲۴ساعت قبل، بعد از یک روز کاری سخت در ساعت ۶عصر راهی ساحل شده تا کمی استراحت کند. او با انداختن یک حلقه شنا در آب، روی آن دراز کشید و سرگرم استراحت بود که به‌دلیل خستگی زیاد ناگهان خوابش برد. مرد میانسال توضیح داد که وقتی از خواب بیدار شد، اثری از ساحل نبود و او خودش را وسط دریا دید.

این مرد گفت: به‌دلیل اینکه خیلی از ساحل دور شده بودم، هر چه برای کمک فریاد می‌زدم، کسی صدایم را نمی‌شنید. تمام شب را روی حلقه شنا محکم گرفته بودم که غرق نشوم. روز بعد حدود ساعت ۱:۲۰
بعد از ظهر به وقت محلی یک کشتی ماهیگیری را از دور دیدم و توسط ماهیگیران نجات یافتم. بررسی‌ها نشان می‌دهد که هونگ ۱۹ ساعت در دریا سرگردان بوده تا اینکه سرانجام به طرز معجزه‌آسایی نجات پیدا کرده است؛ او به‌دلیل اینکه بدنی ورزیده داشته، توانسته بود در این مدت خودش را روی حلقه شنا نگه داشته و از حال نرود.

کد خبر 868542
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha