فرصتی شد تا میهمان شهرداری تهران باشیم  و از نزدیک در جریان فعالیت های پروژه ها قرار  بگیریم. مدیریت شهری جدید یک مجموعه فعال، جامع، همه جانبه نگر در عرصه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی و خدماتی است. کارهای اجرایی در همه بخش ها قابل تقدیر و تحسین است.

سراج

همشهری آنلاین- محمد سراج، نماینده مردم تهران در مجلس:فرصتی شد تا میهمان شهرداری تهران باشیم و از نزدیک در جریان فعالیت های پروژه ها قرار بگیریم. مدیریت شهری جدید یک مجموعه فعال، جامع، همه جانبه نگر در عرصه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی و خدماتی است. کارهای اجرایی در همه بخش ها قابل تقدیر و تحسین است. این دوره مدیریت شهری در هم حوزه ها احساس مسئولیت داشته و کار کرده است. عملکردش چه در بخش مربوط به درآمدی و چه فعالیت ها قابل تحسین و تقدیر است و از مدیریت شهری جدید به همین دلیل تشکر می کنیم.

از جمله فعالیت های قابل توجه در بخش حمل و نقل شهری است. خرید اتوبوس ها و ون های برقی از داخل و خارج نمونه ای از این فعالیت های قابل تحسین است به ویژه آنکه تا پایان سال همگی وارد ناوگان حمل و نقل شهری می شوند. ضمن اینکه با برنامه ریزی شهرداری تهران تکنولوژی تولید اتوبوس و ون به تهران می آید. در زمینه مترو این پروژه با قدرت در حال انجام است و تعداد ایستگاه های ایجاد شده و احداث خطوط را می توان نمودی از این موفقیت ها دانست. خرید رام واگن ها هم برای تقویت مترو قابل تقدیر است.

از دیگر کارهای ارزشمند را می توان در حوزه فضای سبز، خدمات اجتماعی و فرهنگی دانست. در واقع باید از این دوره مدیریت شهری تشکر کرد و از دوستان شورای شهر می خواهم که واقع بین باشند. از نزدیک پروژه ها را رصد کنند، با حوصله کار انجام شده را تقویت کنند تا مردم به زندگی در شهر امیدوار شوند و این راهکار اصلی است. اگر اینگونه عمل کنند مردم خوشحال می شوند،در چنین شرایطی وظیفه را به خوبی انجام داده ایم به ویژه آنکه چیزی به پایان عمر این دوره شورا نمانده و چه بهتر که مردم از این دوره خوشحال و خرسند باشند.اگرچه به همه ما در حین کار و عملیات اجرایی گاه ایرادی وارد می کنند و این در اصل طبیعی است اما راهش این نیست که مردم را نگران کنیم.

شهردار بازوی اجرایی شورای شهر است و خودشان ایشان را تایید کرده اند، گرچه احتمال دارد که ایرادی در رفتار و تعاملاتش باشد اما باید گذشت داشت چون کار اجرایی بسیاری انجام می دهد و زحمت می کشد. اط طرفی فعالیت های عمرانی و ترافیکی قابل تحسینی است. البته به این معنی نیست که ایرادات گفته نشود بلکه باید بدون منیت کار هایش را ببینیم و برای پیشرفت تلاش کنیم.

به ویژه آنکه رهبری هم به همدلی و نبود تشنج تاکید کرده اند و فرمایشات ایشان مطاع است و هم عقلایی و برای ما حکم شرع و قانون دارد. هر کسی هم در کشور از مردم رای بگیرد به طور قطع عضو تیم ملی است و همه اعضای تیم ملی باید به هم کمک کنند و گل بزنند. این گل هم خدمت به مردم است. به همین دلیل در جایگاه نقد عملکرد نباید به گونه ای رفتار کرد که به مردم شوک وارد شود. ناآرامی روانی ایجاد نشود و مردم را می توان دلگرم و امیدوار کرد. چون مردم خدمت می خواهند و کسی حق ندارد مردم را ناراحت و دلسرد کند و تکلیف شرعی هم هست.

کد خبر 868630
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha