سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
۰ نفر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک ساختمان ۱۰ طبقه در محله کیانشهر خبرداد.

آتش

همشهری آنلاین - سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۸:۲۰ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در محله کیانشهر اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش آتش‌نشانی به همراه دو دستگاه نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه می‌رسند و مشاهده می‌کنند که در یک ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی، در طبقه اول، یکی از واحدها به وسعت حدود ۹۰ متر دچار حریق شده و بخش زیاد از منزل شعله ور است. دود زیادی طبقات را فرا گرفته و تعدادی از ساکنان در ساختمان گرفتار شده بودند.
ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان همزمان با اطفای حریق، گروه‌های دیگر به طبقات بالا رفتند و یکسری از ساکنان را به سمت پشت‌بام هدایت کردند. آتش‌نشانان ۱۱نفر را که بیشتر خانم بودند از طریق نردبان دستی و هیدرولیکی از پشت بام به پایین انتقال دادند. همچنین ۵ نفر دچار دودگرفتگی شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.
وی با بیان اینکه سیستم های اعلان حریق مهم است و شهروندان باید نسبت به تهیه آن اهتمام داشته باشند، خاطرنشان کرد: درنهایت آتش خاموش و از گسترش حریق جلوگیری شد و در ساعت ۹:۱۹ دقیقه عملیات به پایان رسید.

کد خبر 868811

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha