نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سازش در مقابل جریان‌های انحرافی به خاطر رضایت عده‌ای، پذیرفته نیست و در این زمینه از هیچ نبردی نباید روی‌گردان باشیم.

سید‌احمد علم‌الهدی

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی روز سه‌شنبه در همایش جهاد تبیین بسیج اساتید حوزه علمیه قم در مشهد افزود: با کمال تاسف برخی از روحانیت انقلابی کشور، امروز در جریانات سیاسی و قدرتی که پیش می‌آید به‌ جای اینکه آماده مبارزه بیشتر شوند، سخن از سازش و گفت وگو می‌زنند و این فکر مخالف خدمت به امام زمان (عج) است.

وی بیان کرد: اگر شما وقف امام زمان (عج) شدید، دیگر نباید به ظرفیت‌ها و مسائل دنیوی توجه داشته باشید زیرا شما با تمام آثار وجودی و ظرفیت‌های خود وقف آن حضرت شده‌اید، این معنای درست وقف و بسیج است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: در زندگی باید در مقابل هر جریانی که کوچک‌ترین زاویه را با وجود امام زمان (عج) و یا حجت آن حضرت دارد، با تمام قدرت بایستیم، نه اینکه به فکر سازش و گفت وگو با آن‌ها باشیم.

وی داشتن هماهنگی بین دستگاه‌های حکومتی را ضرورت اداره صحیح کشور دانست و افزود: این امر اقتضا می‌کند تا تمامی دستگاه‌های حکومتی با یکدیگر هماهنگ و یکپارچه عمل کنند اما باید بدانیم ما طلبه هستیم، پاسدار دین خدا، ارزش‌های انقلاب و مبانی فکری دینی و اعتقادی که متعلق به وجود اقدس بقیه‌الله (عج) است.

آیت الله علم الهدی تأکید کرد: ما باید در مواضع فهم دینی چه در فقه و چه در عمل محکم و سخت بایستیم بدون اینکه از مواضع خود کوتاه بیاییم و مصلحت اندیشانه برخورد کنیم.

وی با اشاره به اینکه بنده به‌ عنوان نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی هیچ مقام رسمی و حکومتی ندارم، بیان کرد: بنده تنها هماهنگی امور بین اولیا و مسئولین استان را بر اساس نظرات رهبری انجام می‌دهم.

کد خبر 868949
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha