مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
۰ نفر

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از کامل شدن پروژه مرکز جامعه پذیری و صیانت از بهبود یافتگان خبر داد و گفت که این مرکز به زودی افتتاح می شود.

مرکز جامعه پذیری بهبودیافتگان

به گزارش همشهری آنلاین، در موضوع ساماندهی معتادان متجاهر، شهرداری تهران ۹ گام تربیتی، آموزشی و درمانی در مراکز یاور شهر پیش بینی کرده است. مرحله آخر این ۹ گام مربوط به جامعه پذیری و صیانت از بهبود یافتگان است. در راستای همین رویکرد ایجاد مراکز جامعه پذیری و صیانت از بهبودیافتگان در دستور کار سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران قرار گرفته و اولین مرکز هم در منطقه ۱۲ آماده بهره برداری است.

به گفته سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برخی از بهبود یافتگان مراکز یاورشهر نیاز به حمایت پس از خروج دارند و یکی از وظایف سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، صیانت و حمایت آنها از لحاظ اسکان و اشتغال است.

او همچنین عنوان کرد: «بهبود یافتگانی که خانواده ای ندارند یا خانواده آنها را طرد کرده است جزو جامعه هدف ما در مراکز جامعه پذیری هستند و از این رو اولین مرکز جامعه پذیری بهبودیافتگان با ظرفیت ۱۰۰ نفر به زودی افتتاح می شود. البته تا پایان سال قطعا تعداد این مراکز افزایش می یابد.»

کد خبر 869046
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha