مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در نشست شورای عالی استان‌ها گفت: ما نه با هم دعوا داریم و نه پشت یکدیگر را خالی کردیم؛ سر چند حرف با هم دشمن می‌شویم. مشورت کردن و شورا بودن اصلی است که می‌تواند ما را در حل مشکلات جلو ببرد.

به گزارش همشهری آنلاین، رییس جمهور منتخب گفت: باید اختیار داد اما باید معلوم باشد می‌خواهد چه کند. با شورا یا مبنایی برای توسعه شهری و روستایی داشته باشیم که مورد قبول کارشناسی و علمی باشد. این کارها با مشارکت مردم، روابط بین بخشی، تکنولوژی مناسب و با در نظر گرفتن عدالت و انصاف ممکن است.

مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب گفت: در هر تصمیم سختی که داریم می‌گیریم نباید اجازه دهیم محرومان صدمه ببینند.

پزشکیان گفت: ما نه با هم دعوا داریم و نه پشت یکدیگر را خالی کردیم؛ سر چند حرف با هم دشمن می‌شویم. مشورت کردن و شورا بودن اصلی است که می‌تواند ما را در حل مشکلات جلو ببرد.

وی ادامه داد: کشورهایی که موفق شدند، ۳ اصل را همیشه رعایت کردند؛ چه کسی مسئول است، چگونه باید عمل کرد و پاسخگویی.

رئیس جمهور منتخب افزود: باید اختیار داد اما باید معلوم باشد می‌خواهد چه کند. با شورا یا مبنایی برای توسعه شهری و روستایی داشته باشیم که مورد قبول کارشناسی و علمی باشد. این کارها با مشارکت مردم، روابط بین بخشی، تکنولوژی مناسب و با در نظر گرفتن عدالت و انصاف ممکن است.

وی گفت: اینکه ما با مردم منصفانه رفتار کنیم، چپ و راست و مذهبی و غیرمذهبی نمی‌شناسد. اگر با انصاف با جامعه برخورد کنیم، جامعه با ما قهر نمی‌کند. حق نداریم اگر می‌خواهیم کسی را هدایت کنیم، به او سیلی بزنیم. قرار نیست با بی‌احترامی، تغییر رفتار ایجاد کنیم.

صحبت های پزشکیان را در ویدئو ببینید.

کد خبر 869129
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha