مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵
۰ نفر

چانه زدن بر سر قیمت پنجه شیر آفریقایی و هبهاب‌های خطی خون‌شان را به جوش می‌آورد و تخفیف خواستن برای خرید این اقلام را توهین به انرژی‌های ماورائی خود تلقی می‌کنند.

فال

همشهری آنلاین- رابعه تیموری:اما موقع معامله صفرای روباه، قلم گورخر، چشم آهو و مهره مار کمی کوتاه می‌آیند و برای مشتریان ثابت‌شان تخفیفی کم‌یا زیاد در نظر می‌گیرند. اهل دعانویسی و سرکتاب باز کردن هم نیستند و این‌روش‌های مشکل‌گشایی سنتی و قدیمی را کسب رمالان و فالگیرانی می‌دانند که از علوم ماورائی بی‌بهره‌اند. آنها در کانال‌های تبلیغاتی‌شان، خود را با عناوین پر طمطراقی مانند متخصص علوم غریبه و دانشمند متافیزیک خود را معرفی می‌کنند و داشتن این عناوین فاخر کافی است که وقتی از اثر و قدرت ماورایی پنجه شیر آفریقایی و هبهاب‌های خطی اصل می‌گویند مشتریان‌شان بدون اما و اگر برای پرداخت قیمت‌های میلیونی این اقلام گره گشای گرانقیمت دست به جیب شوند. آنها از فروش پنجه شیر آفریقایی حدود ١٠میلیون تومان به جیب می‌زنند و خرید هبهاب‌ها متناسب با قدرت و اثرگذاری‌شان ٣ تا ٧ میلیون تومان برای مشتری آب می‌خورند.


بیشتر بخوانید:با شگردهای تازه رمال‌ها و جادوگران آشنا شوید

ادمین‌ها و مدیرکانال‌ها و پیج‌های تبلیغاتی‌شان که منشی دکان مجازی آنها به شمار می‌آیند، کارشان را خوب بلدند و مدام و بی‌وقفه مشغول عریض‌وطویل کردن فهرست مخاطبان این کانال‌ها و دعوت و اضافه کردن افراد غریبه و آشنا هستند. در تبلیغات اقلامی هم که عرضه می‌کنند سنگ تمام می‌گذارند و مخاطبان‌شان هر گیر و گرفتاری داشته باشند حتما دوای آن را در متاع‌های پرخاصیت این دکان‌های مشکل‌گشا پیدا می‌کنند: «پنجه شیر آفریقایی باقدرت ماورایی فوق‌العاده.: جذب ثروت رویایی.... فروش املاک و وسایل با معامله شیرین.... شجاعت بی‌نهایت زیاد... جذب شدید جنس مخالف.... پیروزی بر دشمنان..... نظربندی بر دشمنان.... دفع انواع سحر و جادو.... زبان بند کردن تمام خلق الله.... ورود به دل همه اشخاص در هر مراسم و هر جایی....»

پنجه شیر آفریقایی 10 میلیون تومان ناقابل | طلب تخفیف ممنوع


نسخه‌های مشابه و بیماران متفاوت

حکایت اثرگذاری این اقلام ماورایی به دعاهای مختلف رمالان بی‌شباهت نیست که مطالب ناخوانای آنها از هم مو نمی‌زنند. ولی این منشی‌های کذایی که شاید همان مالکان کانال و به‌عبارت‌دیگر متخصصان و دانشمندان علم متافیزیک باشند، خوب می‌دانند چطور با کلمات بازی کنند که کارکردهای مشابه محصولاتشان متفاوت به نظر برسد و هیچ یک از اقلام نسخه‌هایی که برای مخاطبان‌شان می‌پیچند بی‌مشتری نمانند: «هبهاب خطی اصل آفریقا: سنگ جذب عشق و محبت... موکل‌دار... موثردر جذب جنس مخالف و افزایش قوای جنسی و قدرت باروری.... باعث افزایش ابهت و بزرگی صاحب خود.... سبب ایجاد رعب و وحشت در میان دشمنان صاحبش....»


تخفیف نداریم

چانه‌زنی مشتریان بر سر قیمت این آلات پرقدرت و پرانرژی حتما خلق آقایان و خانم‌های ادمین را تنگ می‌کند و ناگزیر می‌شوند با لحنی زمخت و حق به‌جانب یادآوری کنند که برای افزایش قدرت این اسباب گره‌گشایی چه زحماتی کشیده شده است: «استاد به کسانی سفارش جنس می‌دهند که با شکارچیان خبره در ارتباطند و اعضای بدن تنومندترین و سالم‌ترین حیوانات را به ما می‌رسانند. استاد برای دمیدن قدرت الهی در این وسایل و پرقدرت کردن آنها تمام قوت ذهنی خود را به‌کار می‌گیرند و برای این که یک هبهاب موکل‌دار شود یا شیاطین اطراف پنجه شیر در بند شوند، تمام قدرت ذهنی خود را به‌کار می‌گیرند.» توصیف آنها از فعالیت ذهنی این متخصصان مابعدالطبیعه هم پر طول و تفصیل و شنیدنی است: «استاد گاهی ماه‌ها در اتاق حبس هستند و بدون آب و غذا با از ما بهتران دست‌وپنجه نرم می‌کنند تا می‌توانند یک موکل پرقدرت را برای نیات شما احضار کنند. استاد بارها به حالت بیهوشی می‌افتند و درد می‌کشند تا به این ابزارها قدرتی را منتقل کنند که بتوانند نیروهای منفی اطراف خود را از بین ببرند.» آوردن عبارت «تضمینی» کنار نام این اقلام قیمت آنها را لااقل ٢-٣ میلیون تومان بالا می‌برد، اما اگر مشتری تمام آداب استفاده از پنجه شیر آفریقایی و ناموس کفتار اصل و هبهاب آفریقایی معدنی را به‌جا آورند و باز هم ملکشان بی‌مشتری بماند یا دشمنان‌شان دست از سرشان برندارند، بخت کسی باز نشود و خلاصه مشکل‌شان حل نشده باقی بماند، به‌محض ارسال پیام گلایه‌آمیز و پرس و جو و اعتراض حتما ادمین آنها را برای همیشه از کانال حذف خواهند کرد.

پنجه شیر آفریقایی 10 میلیون تومان ناقابل | طلب تخفیف ممنوع


١٠میلیون ناقابل

قیمت پنجه شیر آفریقایی از ٤ میلیون و ٩٠٠ هزار تومان شروع می‌شود، اما اگر گره کار مشتری کور باشد باید پنجه‌های ١٠ میلیون تومانی را امتحان کند که از شکار شیرهای ٧‌ساله به‌دست آمده و در روزهایی خاص قدرت و انرژی مضاعف در آنها دمیده شده است. هبهاب‌ها هم که به قول این دکان‌داران، از میان سنگ‌های قاره سیاه گلچین شده‌اند و برای رسیدن به‌دست مشتریان ایرانی راهی دراز را طی کرده‌اند، اگر بکر و بدون تزریق انرژی فروخته شوند حدود ٣ میلیون تومان قیمت دارند و وقتی انرژی آنها به سطحی برسد که حریف شیاطین شوند، قیمت‌شان تا ٧ میلیون تومان هم می‌رسد. مهره مار شاه کبری ارزان‌ترین مهره مار است و به قیمت یک میلیون و ٢٠٠ هزار تومان فروخته می‌شود. مهره‌های مار استخوانی سیاه یا گندمی هم که از مارهای کم‌زهر گرفته شده‌اند، با وجود قدرت و انرژی مناسب ٢ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان قیمت دارند، ولی هزینه خرید مهره مارهای افعی، پیتون سیاه مصری و زنگی به بیش از ۵ میلیون تومان هم می‌رسد.

اجزای موجودات جاندار و بی‌جان

اگر چه قرار گرفتن حیواناتی مانند کفتارهای ایرانی در معرض خطر انقراض باعث این گمانه‌زنی شده که ابزار کاسبی این متخصصان کذایی متافیزیک از حیوانات شکارشده به‌دست می‌آید، اما علیرضا کهنی که از فعالان محیط‌زیست است می‌گوید: «در تحقیقی که بر روی ابزار کار این افراد داشتم متوجه شدم بسیاری از این وسایل از حیواناتی اهلی و در دسترس به‌دست می‌آید و به نام اجزای بدن حیوانات وحشی به فروش می‌رسد. بسیاری از این وسایل رمالی به‌صورت سنگ به فروش می‌رسد و» متخصصان علم متافیزیک که دشواری‌های تحصیل در این دانش را درک کرده‌اند بارها درباره کذب بودن ادعای این افراد هشدار داده‌اند و معتقدند کسانی که متخصص این علوم هستند از دانش خود در مسیر رمالی و کلاهبرداری استفاده نمی‌کنند.

کد خبر 869207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گزارش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha