بازیکن پرسپولیسی گفت: همه می‌دانند که چقدر پرسپولیس را دوست دارم و از تیم‌های پایه این تیم کارم را شروع کردم اما در پرسپولیس شرایطی وجود داشت که صلاح دیدم از این تیم جدا شوم.

ابوالفضل سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین ابوالفضل سلیمانی مدافع جوانی که چند روز قبل به پرسپولیس برگشته بود دوباره از این تیم جدا شد و به آلومینیوم بازگشت. با این مدافع جوان گفت‌وگویی ترتیب دادیم که می‌خوانید.

چرا دوباره از پرسپولیس جدا شدی درحالی که تازه به پرسپولیس پیوسته بودی؟

به هر حال همه می‌دانند که چقدر پرسپولیس را دوست دارم و از تیم‌های پایه این تیم کارم را شروع کردم اما در پرسپولیس شرایطی وجود داشت که صلاح دیدم از این تیم جدا شوم.

چه مسائلی وجود داشت که مجبور به جدایی شدی؟

بازیکنی هستم که در خط دفاع و پست هافبک دفاعی می‌توانم بازی کنم اما با وجود اسم‌های بزرگی که در خط دفاعی پرسپولیس وجود داشت ترجیح دادم از پرسپولیس جدا شوم و به تیمی بروم که در آن به من بازی برسد. به همین دلیل بعد از صحبتی که با درویش داشتم ایشان هم لطف داشتند و به من اجازه دادند که از پرسپولیس جدا شوم وبه اراک برگردم تا دوباره یک فصل خیلی خوب را با آلومینیوم داشته باشم.

برای گرفتن رضایتنامه‌ات به باشگاه پرسپولیس پول دادی؟

باشگاه اراک چک داد تا رضایتنامه‌ام را بگیرم و به طور رسمی با قراردادی دوساله به تیم آلومینیوم بپیوندم.

با چه شماره‌ای در اراک بازی خواهی کرد؟

قبلاً با شماره 6 برای اراک بازی می‌کردم اما این بار با شماره 4 بازی می‌کنم، شماره‌ای که آن را به عشق سیدجلال عزیز بر تن می‌کنم، کسی که ستون پرسپولیس بود و همین طور گل محمدی که به بازی ایشان هم واقعاً علاقه‌مند بودم و ایشان را هم به عنوان یکی از بهترین مربیان پرسپولیس و مربی‌ای که در این چند ساله بهترین نتایج را کسب کردند، انتخاب کردم تا بهترین نمایش‌ها و بازی‌ها را در فصل آتی برای پرسپولیس ارائه دهم.

در خصوص تقابلت مقابل پرسپولیس چه صحبتی داری؟

همه می‌دانند، من چقدر پرسپولیس را دوست دارم اما زمانی که با تیم دیگری قرارداد بستم و به آن متعهد شدم با تمام توان و قدرت بازی خواهم کرد و بهترین نمایش‌ها را ارائه خواهم داد.

درباره آینده فوتبالی‌ات چه صحبتی داری؟

من 23 سال دارم و برای پیشرفت خیلی جا دارم. حتماً بیشتر زحمت می‌کشم تا پیشرفت کنم و سه سال دیگر در سن 26 سالگی‌ام و زمانی که از نظر خودم باتجربه‌تر شدم با بازوبند کاپیتانی به پرسپولیس برگردم. من کاپیتان امیدهای پرسپولیس بودم و چند سال بعد بازوبند تیم اصلی را هم می‌گیرم.

مدعیان قهرمانی فصل آتی لیگ برتر را چه تیم‌هایی می‌دانی؟

پرسپولیس را گزینه اول قهرمانی می‌دانم اما فکر می‌کنم تیم تراکتور هم به خاطر خریدهایی که داشته می‌تواند عنوان مهمی را کسب کند. البته به نظرم فولاد هم در این فصل با سرمربیگری گل محمدی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

از چه زمانی با تیم جدیدت کار را شروع می‌کنی؟

من از روز چهارشنبه در تمرین شرکت کرده و با قدرت استارت زدم. زیر نظر مجتبی حسینی خیلی پیشرفت کرده‌ام، او به من اطمینان داشته و امیدوارم دوباره فصل خوبی داشته باشم.

کد خبر 869320

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha