شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
۰ نفر

بعد از تغییر قوانین نقل و انتقالاتی برای این فصل، باشگاه هایی که با بازیکنان زیر ۳۵ سال قرارداد یکساله بسته بودند، به دنبال توافق با ستاره های خود برای افزایش مدت قرارداد خود هستند.

رامین رضاییان

به گزارش همشهری آنلاین،‌ یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات تابستان امسال مربوط به پیوستن رامین رضاییان به استقلال بود. رامین که در دو مقطع پیراهن پرسپولیس را برتن کرده بود، در حالی استقلالی شد که طبق قوانین قبلی تنها می توانست قرارداد یکساله با استقلال امضا کند.

بعد از تغییر قوانین مذاکرات مدیران استقلال برای تغییر قرارداد رامین انجام شد و طرفین توافق کردند قرارداد رضاییان یکسال دیگر تمدید شود و یاغی جدید فوتبال ایران به جای یک فصل تا دو سال آینده پیراهن استفلال را برتن خواهد کرد.

کد خبر 869706
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    1 1
    نوش جونت آقا رامین اینو از ته دلم میگم من پرسپولیسی هستم ولی اینو مطمئن ام که پرسپولیس سالی ۶۰میلیارد به رامین پول نمی‌داد واقعا نوش جونت رامین جان هر جا می‌رفتی حتی به قطر می‌رفتی نهایتا ۲۵میلیارد طبق اعلام ترانسفر مارکت گیرت میومد خیلی تفاوت مبلغ هست بازم میگم نوش جونت هوادار کیلو چنده دوسال دیگه هیچکس به شما فکرم نمیکنه چه برسه به اینکه یادت بیفته
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    1 1
    لیاقتش همون استقلاله چون باکادر فنی ومربی مچ هستند هردو بی اخلاق .حاشیه ساز.وهوچی وخالیبند سفسطه گر هستند
  • جواد IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    1 0
    خوش باشید مگه پرسپولیسیا بیان و تکونی ب تیمتون بدن وگرنه از دست خودتون کاری بر نمیاد