رهبر معظم انقلاب طی حکمی، با تنفیذ رأی ملت ایران در انتخابات، دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

رهبر انقلاب

به گزارش همشهری آنلاین، مقام معظم رهبری در حکم تنفیذ دکتر مسعود پزشکیان به سمت ریاست‌جمهوری در دولت چهاردهم نوشتند:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
والحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین سیما بقیةالله فی العالمین

سپاس پروردگار دانا و توانا را که بار دیگر ایران اسلامی را سرافراز و چهره‌ی ملت عظیم‌الشأن را درخشان ساخت؛ آزمون سرنوشت‌ساز انتخابات ریاست جمهوری به همّت مردم و مسئولان، در شرائطی دشوار، با آرامش و متانت به سرانجام رسید و شخصیت برگزیده‌ی ملت برای ادای مسئولیتی بزرگ آماده گشت.

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، پس از دوره‌ی ناتمامْ‌مانده‌ی رئیس‌جمهور فقید شهید، یکی از افتخارات ملت ایران، و نشانه‌ی استقرار نظام پایدار اسلامی، و حاکی از عقلانیت و متانت فضای سیاسی کشور است. نگاه به برخی پدیده‌های ناپسند در برخی از آزمونهای مشابه در برخی از مناطق جهان، نشان‌دهنده‌ی برجستگی ایران و ایرانی است.

اکنون اینجانب با تشکر از همه‌ی کسانی که در خلق این افتخار نقش آفریده‌اند، به پیروی از ملت بزرگ، رأی آنان به شخصیت فرزانه، و صادق،‌ و مردمی، و دانشمند جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را تنفیذ و ایشان را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب میکنم. و با دعا و آرزوی صمیمانه برای موفقیت ایشان، یادآوری میکنم که رأی ملت و تنفیذ اینجانب تا هر زمان که مشی همیشگی ایشان در پیمودن صراط مستقیم اسلام و انقلاب برقرار باشد، ادامه خواهد داشت.
والسلام علی عبادالله الصالحین

سید علی خامنه‌ای
۷/مرداد/۱۴۰۳

متن حکم رهبر انقلاب در تنفیذ پزشکیان + عکس

کد خبر 869818

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    1 2
    درود به رهبری عزیز انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی با بیانات بسیار بسیار عالی و تبریک به رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر پزشکیان عزیز.رضایت رهبری عزیز و تعبیر رئیس جمهور شایسته از زبان ایشان ناشی از تجربه، حکمت، دید بلند و آینده نگرانه فصل الخطاب و پایان هر گونه جو انتخاباتی باقی مانده باید باشد.ان شاء الله رئیس جمهور محترم با تمسک به قرآن و اهل بیت علیهم السلام و راه اسلام و بیانات دلسوزانه و حکیمانه رهبری عزیز برای سربلندی ایران اسلامی همت مضاعف گمارند.با آرزوی سلامتی.موفق باشید ان شاء الله.