مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
۰ نفر

مرد جوان بعد ازحمله به مزرعه و کشتن صاحب آنجا و مجروح کردن همسرش، توسط  پلیس آفریقای جنوبی دستگیر شد.

مزرعه دار

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از رسانه‌های آفریقای جنوبی، پلیس آفریقای جنوبی در منطقه کولینان، در جریان حمله به یک مزرعه قرار گرفت. دختر صاحب مزرعه در تماس به پلیس گفت که در حمله به مزرعه آنها، پدر ۸۱ ساله‌اش به قتل رسیده و مادرش به شدت مجروح شده است.

پلیس بلافاصله خود را به محل جنایت رساند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که دیرک کریتزینگر و ساری وقتی به تلفن‌های دخترشان جواب ندادند او به سرعت خود را به خانه پدر رساند و با دیدن صحنه قتل وحشیانه پدرش و ضرب و شتم فجیع مادرش شوکه شد و بلافاصله پلیس را در جریان قرار داد.

بررسی‌ها نشان داد که مرد سالخورده با ضرب و شتم و ضربه‌های متعدد به سرش به قتل رسیده و همسرش نیز به شدت مورد حمله قرار گرفته است.

دیریک به پزشکی قانونی و ساری برای معالجه و مراقبت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

پلیس بلافاصله تحقیقات خود را برای را برای ردیابی و دستگیری قاتل آغاز کرد.

با بررسی همه سرنخ‌ها و اطلاعات دریافتی از بومیان منطقه، مظنونینی که احتمالا در قتل و حمله به این زوج مسن دخیل بودند، شناسایی شدند. ماموران در تحقیقات و بازجویی از مظنونان قاتل را شناسایی کردند.

پلیس مخفیگاه مرد ۳۵ ساله را شناسایی و او را در آنجا دستگیر کرد. در بازرسی از خانه او اموال و یک اسلحه متعلق به قربانیان کشف شد.

مظنون به زودی برای رسیدگی به اتهامات قتل، سرقت از خانه، حمله به قصد ایجاد صدمات شدید بدنی، و داشتن اموال مشکوک به سرقت رفته در دادگاه کالینان حاضر خواهد شد.

کد خبر 869874
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha