وزیر خارجه اسرائیل در پاسخ به تهدید نظامی رئیس جمهور ترکیه علیه این رژیم، اردوغان را به صدام تشبیه کرد، وزارت خارجه ترکیه هم در پاسخ تاکید کرد همانطور که نازی‌ها به میز محاکمه آمدند شما هم روزی پاسخگوی جنایات خود خواهید شد.

اردوغان و نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین، اسرائیل کاتص وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به اظهارات رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که اسرائیل را تهدید به حمله نظامی کرده بود پاسخ داد.
کاتص در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار عکسی از اردوغان در کنار صدام دیکتاتور معدوم عراق نوشت، «اردوغان پا جای پای صدام گذاشته و ما را تهدید به حمله نظامی می‌کند.»

وی در ادامه افزود، به یاد بیاورید که آنجا چه اتفاقی رخ داد و چگونه به پایان رسید.

اردوغان روز یک شنبه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفته بود، «همانطور که وارد قره باغ شدیم، همانطور که وارد لیبی شدیم ممکن است همین کار را با آنها کنیم. هیچ چیزی نیست که نتوانیم انجام دهیم. فقط باید قوی باشیم».

وزارت خارجه ترکیه نیز در واکنش به لفاظیهای مقامات صهیونیست در بیانیه‌ای تاکید کرد، همانطور که پایان نسل کشی هیتلر رسید پایان نسل کشی نتانیاهو نیز سرانجام می‌رسد.
در ادامه این بیانیه تاکید شده، همانطور که نازیهای نسل کش (در میز محاکمه)پاسخگو شدند کسانی که تلاش می‌کنند فلسطینیها را نابود کنند نیز پاسخگو خواهند شد. بشریت در کنار فلسطین خواهد ایستاد و شما نمی‌توانید آنها را از بین ببرید.

کد خبر 870009
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha