سندی از پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته به علیرضا بیرانوند منتشر شد.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین، شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند همچنان در کمیته وضعیت در جریان است و امروز هم دومین جلسه رسیدگی به این پرونده با حضور وکلای طرفین در کمیته وضعیت برگزار خواهد شد، دعوای حقوقی که در آن باشگاه پرسپولیس مدعی است تمام حقوق علیرضا بیرانوند بابت فصل گذشته را به طور کامل پرداخت کرده و این بازیکن هیچ طلبی از سرخپوشان ندارد و در سوی مقابل نیز بیرانوند مدعی است همچنان حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلبکار است.

در همین راستا خبرنگار تسنیم به سند پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس به علیرضا بیرانوند در فصل گذشته دست پیدا کرده است که براساس آن باشگاه پرسپولیس در طول حدود ۱۰ ماه و در ۱۱ نوبت (از تاریخ ۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ تا تاریخ ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۲) مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به حساب این بازیکن واریزی داشته است.

در سندی که در زیر آمده، مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به‌عنوان واریز متفرقه ذکر شده است که این مبلغ مربوط به پاداش‌های برد پرسپولیس در بازی‌های لیگ بوده و به حساب بازیکنان واریز شده است.

جزئیات پرداختی‌های پرسپولیس به بیرانوند منتشر شد + سند

در زیر نیز صورت خلاصه وضعیت پرداختی‌ها به علیرضا بیرانوند آمده که براساس آن مانده مطالبات قرارداد و آپشن این بازیکن از فصل گذشته «صفر» شده است.

جزئیات پرداختی‌های پرسپولیس به بیرانوند منتشر شد + سند

کد خبر 870100
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • حنیف IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    26 1
    واقعا بیرانوند خیلی بی هویته که تمام اعتباروحیثیت خودرابه خاطرمشتی دلار بربادداد، حتی اگر مدارک هم به نفعش باشه دیگه جایی درقلب مردم نداره و به زباله دان تاریخ پیوست...
    • شاهرخ IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
      4 23
      از لنگی همان برون تراود که دروست
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    16 0
    باین مدارک ومستندات تخلف بیرانوند در لغو یکجانبه قرارداد ثابت شده است کمیته رسیدگی به تخلف اشکار وی اگربخواهد جانب بیرانوند را بگیرد و به نفع وی رای صادرنماید عدالتش را نزد میلیونها ملت ایران که طرفدار پرسپولیس بزرگ هستند زیر سوال برده اند چ امیدی به رعایت عدالت انان ندارد
  • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    9 0
    این همه پول گرفتی به جای اینکه با شخصیت تر بشی حریص تر شدی...
  • پرسپولیس IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    7 0
    احسنت بر آقای درویش که نمی‌ذاره این آقای پول پرست، حق هوادار و باشگاه رو با دروغ ضایع کنه. بیرانوند به همه هواداران و ارکان باشگاه توهین کرد. باید جواب پس بده.
  • محمد IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    6 0
    بخدا برادر من با دوتا بچه ماهی 4میلیون تومن درامد داره فوتبالیستها کی سیر میشن