شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۲۹ هزار و ۱۵۱ واحد کاهش، در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۳۱هزار و ۸۱۲ واحد قرار گرفت.

تالار بورس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، هشتم مردادماه) با ۲۹ هزار و ۱۵۱ واحد کاهش، در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۳۱هزار و ۸۱۲ واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با هشت‌هزار و ۳۸۸ واحد کاهش به ۶۸۳ هزار و ۲۱۱ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن با چهار هزار و ۴۹۵ واحد کاهش به ۳۶۶ هزار و ۱۴۴ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس تهران بیش از هشت میلیارد و ۳۹ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۳۳۹ هزار معامله و به ارزش ۵۴ هزار و ۳۳۲ میلیارد ریال دادوستد کردند.

نمادهای «فملی، فارس، فولاد، شتران، شپنا، کگل و شستا» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در روز جاری با ۱۹۰ واحد افت به ۲۲ هزار و ۷۴ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس بیش از چهار میلیارد و ۵۲ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۲۵۲ هزار و ۵۳۳ معامله داد و ستد کردند.

نمادهای «آریا، انتخاب، خدیزل، خاور، شگویا و فصبا» بیشترین اثر منفی و نماد «حسینا» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

کد خبر 870152

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    0 0
    ریزش آخر ماه -ریزش اول ماه - ریزش اول هفته -ریزش ادامه دار هفته- ریزش انتهای هفته-ریزش روز پایانی هفته- بورس ریزشی ماند- بورس ریزش اعتماد سرمایه گذار حقیقی- ریزش فصل گرم تابستان- ریزش به دلیل قطع برق- ریزش به هزار و یک دلیل این همه تداوم ریزش بعد شاخص سازی میکنند توی 2 روز عدد شاخص را یکباره میارند بالا . هنوز هم کسی میخواد پولش را وارد بورس ایران بکنه ؟؟