بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ چند روزی است که آغاز شده و پاریس، پایتخت فرانسه به‌مدت سه هفته میزبان این رویداد ورزشی خواهد بود.

طرفداران سرشناس

به گزارش همشهری آنلاین، اتفاق جالبی که در حاشیه برگزاری بازی‌های المپیک افتاده و نظر کاربران فضای مجازی را هم جلب کرده، حضور سلبریتی‌ها و ستاره‌های هالیوود در بین تماشاگران برخی از این بازی‌هاست. این افراد مشهور برای دیدن مسابقات مورد علاقه خود از ژیمناستیک گرفته تا بسکتبال، به دهکده المپیک رفته بودند که توسط دوربین عکاسان شکار شدند. تام کروز، اسپایک لی، اسنوپ داگ، لیدی گاگا، جسیکا جاستین، آریانا گرانده و... ازجمله افراد مشهوری هستند که به دیدن مسابقات المپیک پاریس آمدند.

وقتی تماشاچی خودش ستاره است | طرفداران سرشناس بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس

در نخستین روز از بازی‌های المپیک پاریس و در جریان مسابقات ژیمناستیک تعدادی از ستاره‌های هالیوود در سالن به‌عنوان تماشاگر حضور داشتند که می‌توان از بین آنها به تام کروز بازیگر مطرح هالیوود اشاره کرد. او در سالن حضور داشت تا شاهد رقابت سیمون بایلز دارنده ۴مدال المپیک از آمریکا باشد.

وقتی تماشاچی خودش ستاره است | طرفداران سرشناس بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس

اسنوپ داگ، خواننده آمریکایی نیز در مسابقات مقدماتی ژیمناستیک در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴شرکت کرده بود. او همچنین یکی از چهره‌های شناخته شده‌ای است که مشعل المپیک پاریس را حمل کرد، چرا که پیش از شروع مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، افراد سرشناس مختلفی به‌طور نمادین مشعل المپیک را حمل کردند و یکی از این افراد، اسنوپ داگ بود. او در حالی مشعل المپیک را حمل کرد، که لباس سفید بر تن کرده بود و همین قضیه موجب شد تا در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار بگیرد.

وقتی تماشاچی خودش ستاره است | طرفداران سرشناس بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس

اسپایک لی، فیلمساز آمریکایی و لوول دنگ، بسکتبالیست حرفه‌ای سابق سودان جنوبی-بریتانیایی، در مسابقه بسکتبال دور مقدماتی مردان گروه C بین صربستان و آمریکا در جریان بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ در استادیوم پیر موروی در ویلنووداسک شرکت کردند. اسپایک لی پیش از این با ساخت ۲فیلم کوتاه از تیم بسکتبالی که طرفدارش است، نشان داد که یک هوادار دو آتشه بسکتبال است و عجیب نیست اگر او را بین تماشاگران بازی‌های المپیک ببینیم.

وقتی تماشاچی خودش ستاره است | طرفداران سرشناس بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس

در مسابقات شنای المپیک پاریس، لئون مارچند با قهرمانی در بخش ۴۰۰متر انفرادی طلای ناب این ماده را با شکستن رکورد مایکل فلپس، اسطوره شنای جهانی به‌دست آورد. این در حالی بود که فلپس در زمان برگزاری شکسته شدن رکوردش در سالن مسابقات به‌عنوان تماشاگر حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 870211

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha