دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
۰ نفر

امید حامدی‌فر با عقد قراردادی رسمی و دو ساله، راهی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان شد.

حامدی فر

به گزارش همشهری آنلاین، امید حامدی‌فر بازیکن فصول گذشته استقلال، با پایان قراردادش با آبی‌پوشان، از این تیم جدا شد و رسماً به تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پیوست.

حامدی‌فر در ابتدای لیگ بیست و دوم و در روزهایی که هنوز ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشده بود، در دوره مدیریت مصطفی آجورلو به این تیم پیوست.

البته در نیم فصل نخست، فرصت چندانی به این بازیکن نرسید و او حتی به دنبال جدایی از استقلال بود ولی در نهایت و در نیم فصل دوم او مدت زمان بیشتری برای آبی‌پوشان به میدان رفت.

در فصل قبل و با حضور نکونام، این بازیکن چند هفته ابتدایی را از دست داد و زمزمه های جدایی او به گوش می رسید تا اینکه او در تیم ماندگار شد.

در تعطیلات نیم فصل دوم نیز پس از برخوردی که استوک های این بازیکن با چشم کوین یامگا داشت، منجر به از دست رفتن بینایی وینگر فرانسوی شد که همین موضوع باعث انتقادات شدید هواداران از حامدی‌فر شد.

در نهایت و پس از پایان قرارداد این بازیکن با استقلال، او در لیست تمدیدی های نکونام نبود و در مذاکراتی که با مدیران گل‌گهر داشت، با آنها به توافق نهایی دست پیدا کرد.

باشگاه گل‌گهر در خبر جذب این بازیکن نوشته است:

امید حامدی‌فر، هافبک فصل گذشته و جوان باشگاه استقلال تهران با عقد قراردادی دو ساله به گل‌گهر پیوست.

حامدی‌فر که با ٢٣ سال سن، پیراهن تیم ملی امید را نیز بر تن کرده است، از هافبک‌های آینده‌دار فوتبال ایران به‌شمار می‌رود.

کد خبر 870273
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha