رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از انهدام باند سرقت از منزل در شرق تهران خبر داد.

بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرهنگ امین اله بیرانوند در این باره گفت: در هفته‌های اخیر با تلاش همکاران من در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، یک باند سه نفره سرقت از منزل شناسایی و تمام افراد آن دستگیر شدند. این افراد بیشتر در شرق تهران اقدام به سرقت از منازل کرده بودند و روش آنها برای ورود به منزل، توپی زنی قفل درها بود.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: این سارقان کل خانه ها را بهم ریخته و با جستجو در آن تنها طلا و ارز را به سرقت برده و متواری شده بودند.

بیرانوند گفت: این افراد هنگام غروب با پرسه زدن در محلات مختلف، خانه‌هایی را که چراغ هایشان خاموش بود شناسایی کرده وپس از مطمئن شدن از خالی بودن خانه‌ها، اقدام به ورود به خانه و سرقت از آن کرده بودند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این سه متهم که همگی جزو متهمان سابقه‌دار بودند، در جریان بازجویی‌های انجام شده به ۱۸ فقره سرقت از منزل با همین روش اعتراف کردند. در ادامه نیز برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

کد خبر 870329
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha