سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
۰ نفر

از ۱۰بازیکن مسن فصل گذشته، ۲نفر از آنها فصل بعد برای یحیی گل‌محمدی توپ خواهند زد.

قاسمی‌نژاد

به گزارش همشهری‌آنلاین، اگرچه یحیی گل‌محمدی به‌طور کلی مربی بسیار موفقی برای پرسپولیس بود، یکی از انتقادات رایج در مورد این مربی، به عدم‌جدیت او در بهادادن به بازیکنان جوان مربوط می‌شد؛ چه اینکه همین حالا هم‌ تیمی که از یحیی برای مربیان بعدی به‌جا مانده، میانگین سنی خیلی بالایی دارد. شاید هم بعضی‌ها تصور می‌کنند تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال، محل مناسبی برای جوانگرایی نیستند و هواداران نمی‌توانند به اندازه کافی برای به‌بارنشستن بذرهای تازه صبر کنند. حالا اما در تیمی مثل فولاد، بهتر می‌توان طرز تفکر گل‌محمدی در این زمینه را محک زد. طبیعتا برای قضاوت در مورد این موضوع باید منتظر گذر زمان باشیم اما فعلا که شروع او خیلی امیدوارکننده نبوده است.

از اهواز خبر می‌رسد یحیی برای فصل جدید، لوسیانو پریرا ۴۱ساله را حفظ خواهد کرد و این در حالی است که مهاجم برزیلی، فصل قبل مسن‌ترین بازیکن لیگ بیست‌وسوم لقب گرفت. گل‌محمدی البته برای محکم‌کاری به یکی دیگر از بازیکنان فهرست مسن‌ترین‌ها هم یورش برد و امین قاسمی‌نژاد ۳۷ساله را گرفت. قاسمی‌نژاد ششمین بازیکن مسن لیگ بیست‌وسوم بود که در فصل بیست‌وچهارم برای فولاد توپ خواهد زد. به این ترتیب خط حمله فولاد می‌تواند از زوجی تشکیل شود که روی هم ۷۸سال دارند!

از لیست ۱۰نفره پیرترین‌های پارسال، شهاب گردان خداحافظی کرده، ایوب والی رو به مربیگری آورده، فعلا از عبدالکریم اسلامی، حامد نورمحمدی، محمد طیبی، حکیم نصاری و محمد آبشک خبری نیست و البته مصطفی احمدی ۳۶ساله هم با نظر مهدی رحمتی، سرمربی جدید هوادار به این تیم تهرانی پیوسته است.

کد خبر 870359
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha