مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
۰ نفر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش سوزی انبار مواد شیمیایی و غذایی در جاده قدیم کرج خبر داد و گفت: در این حادثه یک آتش‌نشان دچار مصدومیت شد.

آتش سوزی

به گزارش همشهری آنلاین، سید جلال ملکی درباره حریق صبح امروز سه شنبه در جاده قدیم کرج گفت: پس از ساعت‌ها تلاش، آتش نشانان دقایقی قبل موفق شدند آتش سوزی گسترده در این انبار سه هزار متری را مهار کنند.

سخنگوی آتش نشانی تهران افزود: در این حادثه کالاهای زیادی از جمله مواد غذایی در آتش سوخت و خسارات مالی سنگینی به وجود آمد اما با تدابیر و اقدامات به موقع آتش نشانان این حادثه مصدومیت نداشت و تنها یک آتش نشان در حین عملیات مهار دچار مصدومیت شد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است گفت: آتش نشانان از چند طرف وارد عملیات مهار شدند اما به دلیل وسعت محل حادثه این عملیات حدود چهار ساعت بطول انجامید.

سخنگوی آتش نشانی تهران تاکید کرد: موضوع ایمنی انبارهای کالا یکی از مطالبات جدی سازمان آنش نشانی و مدیریت شهری است که متاسفانه از سوی مالکان جدی گرفته نمی‌شود و هر چند وقت یکبار شاهد آتش سوزی گسترده در انبارهای کالا هستیم که این حوادث خسارات سنگین مالی دارد.

ملکی یادآور شد: از مالکان می‌خواهیم که موضوع ایمن سازی انبارها را جدی بگیرند تا شاهد چنین حوادث و تلفات سنگین مالی نباشیم.

ساعت ۷:۱۶ امروز حادثه آتش سوزی یک انبار مواد شیمیایی و غذایی در جاده قدیم کرج به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و پس از حدود چهار ساعت آتش نشانان موفق به مهار این آتش سوزی به انبار سه هزار متری شدند.

کد خبر 870428
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha