شبکه نسیم با اشاره به انتقاد بیژن بنفشه‌خواه بیان کرد که تمامی تعهدات به تهیه کننده پرداخت شده و با این حال باز هم این گلایه پیگیری خواهد شد.

بیژن بفشه خواه

به گزارش همشهری آنلاین، چندی پیش بیژن بنفشه‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به دستمزد به تعویق افتاده یکی از برنامه های خود که هنوز پرداخت نشده است گلایه‌ای نسبت به یکی از برنامه های شبکه نسیم مطرح کرد و در صفحه مجازی خود با اشاره به برنامه «بگو بخند» نوشت: «یک سال و چند ماه است که بنده از شبکه نسیم دو سوم قراردادمو نگرفتم، بابت برنامه استعدادیابی بگوبخند»

مصطفی آجرلو مدیر طرح و برنامه شبکه نسیم در پاسخ به اظهارات منتشر شده از جانب بیژن بنفشه خواه درباره تهیه کننده برنامه «بگو بخند» و وصول نشدن مطالبات به خبرنگار مهر عنوان کرد: شبکه نسیم تمامی تعهدات خود را نسبت به تهیه کننده برنامه «بگو بخند» طبق قرارداد انجام داده است.

وی اضافه کرد: توافق‌ها و قراردادهای عوامل برنامه با تهیه کننده به ساز و کارهای مربوط به خود تهیه کننده و افراد برمی‌گردد. در این مورد خاص هم طبق اعلان تهیه کننده برخی از مفاد قرارداد توسط او (بیژن بنفشه‌خواه) رعایت نشده است و سبب اختلاف شده است.

آجرلو درباره اینکه چقدر تلاش می‌شود حقوق فردی ضایع نشود، گفت: هنرمندان سرمایه‌های مردم و تلویزیون هستند و ما هم پیگیریم که اختلافتشان با گروه تولید با خوبی و خوشی به سرانجام برسد. همچنین این عزیزان هم باید مراقبت کنند که درگیر حواشی نشوند.

وی بیان کرد: درخواست شبکه نسیم به این عزیزان که سرمایه رسانه هستند این است که در فضای گفت و گو مسایل حل شود و اگر حل نشد در مجامع قانونی طبق قرارداد پیگیری شود نه در فضای رسانه‌ای و عمومی.

کد خبر 870589
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha