جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره شهادت اسماعیل هنیه در تهران بیانیه صادر کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین

به گزارش همشهری آنلاین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این بیانیه اعلام کرد: ترور گناه آلودی که دشمن جنایتکار علیه نماد مقاومت انجام داد، مردم ما را از ادامه مقاومت برای پایان دادن به جنایت رژیم صهیونیستی که از هر حدی فراتر رفته است منصرف نخواهد کرد.

این گروه مقاومت فلسطین تاکید کرد: ما بر انسجام خود با برادران‌مان در جنبش حماس در مقاومت برابر رژیم غاصب تاکید می‌کنیم.

این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین -حماس- پیش از این اعلام کرد در سوگ فرزندان ملت بزرگ فلسطین، امت عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان است.

رهبر شهید مجاهد، اسماعیل هنیه پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران بر اثر حمله خائنانه صهیونیست‌ها به محل اقامتش در تهران به شهادت رسید.

 ترور هنیه ضایعه بزرگی برای ملت فلسطین است

همچنین معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد چهارشنبه در اظهاراتی گفت که ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس ضایعه بزرگی برای ملت فلسطین است.

محمد الهندی افزود: حماس جنبش بزرگی است و هر جای خالی را مستقیما پر خواهد کرد و هنیه از دوران کودکی به دنبال شهادت بود.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: دشمن اگر گمان کند با ترور رهبران مقاومت می‌تواند آن را شکست دهد، کاملا به اشتباه رفته است.

سامی ابو زهری از رهبران جنبش حماس پیش تر در واکنش به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش در اظهاراتی گفته بود: ما وارد جنگی همه جانبه برای آزادسازی قدس شدیم و آماده پرداخت هر بهایی در این راه هستیم.

کد خبر 870672
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    0 0
    چطوری به شهادت رسوندنش ؟؟؟ با موشک محل اقامتش رو زدن ؟؟؟ یا یکی با آرپی جی رفته اون محل رو زده ، این متن که "محل اقامت دکتر هنیه مورد اصابت قرار گرفت " یعنی چی ؟ مورد اصابت چی ؟؟؟؟؟