سرمربی اسپانیایی پرسپولیس برای تقویت خط حمله تیمش نیز به‌دنبال بازیکنی است که بتواند در کناره‌ها و نوک خط حمله بازی کند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین خوان گاریدو اگرچه در مصاحبه‌های خود تاکید فراوان داشته که در نقل‌وانتقالات تابع باشگاه پرسپولیس است و شرایط را در این زمینه خوب توصیف کرده اما او مربی با سیاستی نشان داده است. از این جهت که برای دفاع راست با نظر خودش ایوب المعلوب را جذب کرد. برای پست دروازه‌بان نیز هیچ گزینه داخلی را نخواست و همه دروازه‌بان‌هایی که باشگاه به او معرفی کرده بودند را رد کرد تا درنهایت به گزینه مدنظرش برسد. این اتفاق برای پست دفاع چپ هم در حال رخ دادن است. برای این پست باشگاه بیش از 6، 7 بازیکن خوب و ملی‌پوش با قیمت مناسب به گاریدو معرفی کرده‌ است اما این مربی همه را به‌دلایل مختلف رد کرده و خواستار جذب گزینه خودش شده است. گزینه اول او دفاع میانی تیم ملی بولیوی (سوارز) بود که باشگاه پرسپولیس بعد از بررسی وضعیت فنی و کیفی او با این انتقال مخالفت کرد. در شرایط فعلی گاریدو همچنان منتظر یحیی عطیه‌الله است تا بتواند او را متقاعد به بازی در ایران کند. بازیکنی که در مذاکراتش با پرسپولیس نشان داده نه علاقه چندانی به حضور در ایران دارد و نه از نظر اخلاقی ثبات دارد. موردی که باعث شده مسئولان پرسپولیس چندان مشتاق به جذب وی نباشند. در این پست باید دید درنهایت گاریدو به چه گزینه‌ای خواهد رسید.

گاریدو وینگر مراکشی می‌خواهد
سرمربی اسپانیایی پرسپولیس برای تقویت خط حمله تیمش نیز به‌دنبال بازیکنی است که بتواند در کناره‌ها و نوک خط حمله بازی کند. در این پست هم باشگاه پرسپولیس چند گزینه به او معرفی کرده است که هیچ‌یک تایید نشده‌اند. از این رو گاریدو نام امینه زُحزوح را به باشگاهش داده تا برای جذب او اقدام کنند. درواقع گاریدو می‌خواهد تمام خارجی‌های تازه‌وارد تیمش از طریق خودش و ایجنت‌های نزدیکش جذب شوند. مساله‌ای که باشگاه پرسپولیس چندان از آن استقبال نمی‌کند. او تا الان در دو پست به خواسته خود رسیده و باید دید در پست دفاع چپ و وینگر نیز به چه شکل خواسته‌اش را عملی خواهد کرد. با شرایط حاکم باید گفت گاریدو به‌نوعی خودش باید در مورد عملکرد خریدهایش در پرسپولیس جوابگو باشد.

کد خبر 871236

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha