رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کارمند حسابداری یک شرکت خبر داد که مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از محل کارش اختلاس کرده بود.

دستگیری - زن - بازداشت زن - دستگیری زن

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علی قاسم‌پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو شکایت یکی از مدیران شرکت خصوصی سطح حوزه مبنی بر سرقت توسط کارمند حسابداری این شرکت، تیم تجسس کلانتری ۱۱۸ ستارخان برای بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری متهم، به موقعیت اعزام شدند.

وی گفت: ماموران، پس از انجام تحقیقات و بررسی حساب‌های درآمد و هزینه شرکت، متوجه وجود ناهمخوانی و اختلاس در شرکت شدند و مشخص شد متهم در مدت ۲ سال گذشته مبالغی را از درآمد شرکت به حساب‌های بانکی بستگان نزدیک خود واریز کرده است.

سرهنگ قاسم‌پور افزود: با تشکیل پرونده و هماهنگی مقام قضائی، متهم دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی گفت: خانم کارمند به سرقت مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال و خرید یک واحد آپارتمان، ۳ دستگاه خودرو، نیم کیلو طلا و همچنین ساخت یک ویلا در خارج از تهران با پول‌های سرقتی از شرکت اعتراف کرد.

سرهنگ قاسم‌پور به شهروندان توصیه کرد: در قسمت صندوق و امور مالی و حسابداری حتما از افراد مورد اطمینان به‌کارگیری شود و با نظارت بر فعالیت این کارمندان در قسمت امور مالی و حسابداری توسط مدیر شرکت می‌تواند از وقوع این جرایم جلوگیری کند.

کد خبر 871310
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    0 0
    چقدر مدیرهای شوتی داشته اون شرکت چقدر درآمد داشتند که عین خیالشون نبوده پول ها ۲ ساله کجا میره