جنبش حماس اعلام کرد رهبران جنبش رایزنی‌های گسترده‌ای را در نهادهای رهبری و مشورتی برای انتخاب رئیس جدید حماس آغاز کرده‌اند.

حماس

به گزارش همشهری آنلاین، جنبش حماس اعلام کرد از زمان ترور جنایتکارانه شهید «اسماعیل هنیه» به دست صهیونیست‌ها، جلساتی در دفتر سیاسی و شورای مشورتی این جنبش برگزار شده است.
حماس با بیان اینکه شهید هنیه نه فقط برای حماس که متعلق به امت عربی و اسلامی بود، اعلام کرد: ترور این شهید تنها موجب افزایش قدرت و عزم راسخ حماس برای تداوم رویکرد وی و شعله‌ورتر شدن مقاومت خواهد شد.
حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: رهبران جنبش رایزنی‌های گسترده‌ای را در نهادهای رهبری و مشورتی برای انتخاب رئیس جدید حماس آغاز کرده‌اند.

این جنبش مقاومت فلسطینی تاکید کرد: ما به مردم و امت‌مان اطمینان‌خاطر می‌دهیم که موسسات این جنبش و چارچوب‌های مشورتی آن به فعالیت خود ادامه می‌دهند و دارای سازوکاری موثر و کارا برای تداوم مقاومت هستند.

حماس در پایان با بیان اینکه به محض پایان مشورت‌ها، نتایج اعلام خواهد شد، تصریح کرد: آنچه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درخصوص تعیین برخی اسامی مشخص برای تصدی منصب ریاست جنبش منتشر شده است، صحت ندارد.

کد خبر 871530
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha