شنیده می‌شود گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال، که فصل گذشته یکی از بازیکنان تأثیرگذار بوده، در روزهای اخیر خواهان جدایی از استقلال به دلیل مشکلات خانوادگی شده است

بلانکو

به گزارش همشهری آنلاین با نایب‌قهرمانی استقلال در لیگ بیست و سوم، آبی‌پوشان در اندیشه جبران ناکامی در فصل قبل هستند و با حمایت‌های مالی هلدینگ استقلالی‌ها حضور پرقدرتی در بازار نقل‌وانتقالات داشتند.
در این میان شنیده می‌شود گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال، که فصل گذشته یکی از بازیکنان تأثیرگذار بوده، در روزهای اخیر خواهان جدایی از استقلال به دلیل مشکلات خانوادگی شده است. البته بلانکو یک فصـل دیگر با باشگاه قرارداد دارد و نمی‌تواند برای فسخ قرارداد اقدام کند اما او به دنبال تعامل با مدیران این باشگاه برای جدایی از جمع آبی‌پوشان است.
البته مدیران هلدینگ هم به جواد نکونام اطلاع دادند در صورت جدایی بلانکو قطعاً یک مهاجم درجه یک را جذب خواهند کرد اما بلانکو در فصلی که منجر به نایب قهرمانی استقلال شد، عملکرد خوبی را به اجرا گذاشت و گل‌های حساسی را برای این تیم به ثمر رسانده و جزو بازیکنان مورد علاقه نکونام محسوب می‌شود.
نکونام معتقد است که سبک بازی فصل آینده او بر اساس حضور بلانکو چیده شده و تا این لحظه برای جدایی این مهاجم رضایت نداده است اما مدیران هلدینگ در تلاش هستند تا جواد را متقاعد کنند به جدایی این مهاجم رضایت دهد و با یک نام بزرگ خط حمله خود را تقویت کند.
بلانکو در فصلی که گذشت در خط حمله عملکرد خوبی داشت و بی‌شک ادامه حضور او در استقلال خواسته هواداران هم هست اما در حال حاضر از موسی مارگا به عنوان گزینه جدی جانشینی بلانکو در استقلال نام برده می‌شود و این نام بزرگ ممکن است هواداران استقلال را به جدایی بلانکو راضی کند.

کد خبر 871539

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ناصر IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    2 0
    دلال های هلدینگ تیم رو داغون کردن
  • ملک جمشید بیرانوند IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    2 2
    مگر قحطی شده،چرا برای آوردن مامه تیام ،تلاش نمیکنند؟ آزادی خودمون ،از بلانکو بهتر بازی میکند.بلانکو یک پاسور خوب است نه یک تمام کننده.
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 2
    مشکل خانواده اش رو حل کنید تا در استقلال بماند ما نقد رو به نسیه نمیدیم
  • علی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    2 0
    بلانکو اصلا بازیکن خوبی نیست و سال گذشته عملکرد خوبی هم نداشته، خدا کنه بره.
  • ابراهیم خزائی US ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 3
    درود بر شما جناب آقای برانکو یکی از خوش تکنیک ترین و بهترین بازیکنی است از نظر اخلاق که تاکنون استقلال چنین بازیکنی نداشته‌ امیدوارم هرجا هستند موفق باشند وگرفتاری خانوادگی شان برطرف شود
  • علمدارسینایی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    1 1
    اگر هلدینگ راست میگه اول خرید را انجام بده بعد ایشون را آزاد کنن بلانکو بهترین بازیکن زمین حیف که از دست بره
  • داریوش IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    1 0
    ستاره ؟؟؟؟؟؟؟ چندتا گل زد با تاکتیک جواد نکونال ؟؟؟؟